  • 1. Data: 2012-02-08 13:04:11
    Temat: SMS kody za granicą
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Czy będąc za granicą otrzymam SMS kod do potwierdzenia transakcji w banku
    przez internet?? ;)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2012-02-08 13:10:16
    Temat: Re: SMS kody za granicą
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    glang <g...@o...pl> wrote on 2012-02-08_14:04
    > Czy będąc za granicą otrzymam SMS kod do potwierdzenia transakcji
    > w banku przez internet?? ;)
    > pzdr
    > GL

    Jak będziesz miał szczęście :-)

    Witrak()

  • 3. Data: 2012-02-08 13:56:38
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-02-08 14:04, glang pisze:
    > Czy będąc za granicą otrzymam SMS kod do potwierdzenia transakcji w
    > banku przez internet?? ;)

    listopad 2011, Hiszpania, mBank, Orange. SMS przyszedł bez chwili zwłoki.

    Zyga

  • 4. Data: 2012-02-08 16:20:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-02-08 14:10, witrak() pisze:

    > Jak będziesz miał szczęście :-)

    i włączony (działający) roaming :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-02-08 16:46:28
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jak będziesz miał szczęście :-)

    heheh. pytanie było oczywiście w ramach żartu.
    dzisiaj klientka mnie rozbawiła mówiąc że nie może zrobić przelewu bo SMS
    kody nie dochodzą do niej za granicę.
    oczywiście telefon włączony z roamingiem dostęp do neta non stop ale kodów
    nie ma :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-02-08 16:59:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > listopad 2011, Hiszpania, mBank, Orange. SMS przyszedł bez chwili zwłoki.

    ale pewnie dodatkowa opłata za taki sms?

    erator/

  • 7. Data: 2012-02-08 17:32:45
    Od: Marcin <u...@c...com>

    > ale pewnie dodatkowa opłata za taki sms?

    nie, klient operatora (np. bank) wysylajac smsa na komórkę nie ma
    dostepu do informacji
    do jakiej sieci zalogowany jest terminal.

    Marcin

  • 8. Data: 2012-02-08 17:44:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@c...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > nie, klient operatora (np. bank) wysylajac smsa na komórkę nie ma
    > dostepu do informacji
    > do jakiej sieci zalogowany jest terminal.

    za rozmowy w roamingu płaci się dodatkowo to i za sms też
    przecież zagraniczna sieć musi to obsłużyć

    erator/

  • 9. Data: 2012-02-08 17:59:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin" <u...@c...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > za rozmowy w roamingu płaci się dodatkowo to i za sms też
    > przecież zagraniczna sieć musi to obsłużyć

    Ale rozmowy za granicą możesz nie odbierać a SMS'a nie możesz nie odebrać
    :)

    --
    marfi

  • 10. Data: 2012-02-08 18:35:18
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ale rozmowy za granicą możesz nie odbierać a SMS'a nie możesz nie
    odebrać :)

    Masz rację, odbiór SMS za darmo. Mam telefon Lebara UK i SMS od nich:
    "Calls to UK/EU are 36m/min (11p/min to receive). Texts 11p (Free to
    receive). Data Ł2.50/MB.