  • 1. Data: 2012-02-07 12:11:51
    Temat: Wplata od kogos w euro - jakie konto i bank
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Ktos w Polsce chce mi zaplacic w euro.
    Czy w inteligo albo mbank mozna wplacac w euro i te pieniadze przelac dalej
    albo wyplacic (w banku) w euro?
    To znaczy, zeby nie bylo przewalutowan.

  • 2. Data: 2012-02-07 15:05:54
    Temat: Re: Wplata od kogos w euro - jakie konto i bank
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Halinke <H...@w...pl> napisał(a):

    > Ktos w Polsce chce mi zaplacic w euro.
    > Czy w inteligo albo mbank mozna wplacac w euro i te pieniadze przelac dalej
    > albo wyplacic (w banku) w euro?
    > To znaczy, zeby nie bylo przewalutowan.

    Niech zleci przelew SEPA na Twoje nowe konto eMax EUR w mBanku (możesz
    otworzyć wnioskiem w serwisie transakcyjnym, bezpłatne) i wypłacisz EUR w
    dowolnej placówce MultiBanku za 9 zł prowizji, ale trzeba 1 lub 2 dni
    wcześniej zaawizować wypłatę również wnioskiem w serwisie transakcyjnym.