  • 1. Data: 2012-02-07 22:45:37
    Temat: Getiny dzwonią i namawiają ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Miałem Lokatę na Start w Getinie na 3 miesiące, którą zerwałem po
    upłynięciu okresu, bo mnie sie z automatu odnowiła i niedawno założyłem
    - rzutem na taśmę - Magiczną 5-tkę. Dzisiaj zadzwonili do mnie z GF i
    namawiali do wizyty w Open Finance.

    Zadzwonili, bo myśleli, że jak tamta lokata już minęła to nie wiem co
    mam zrobić z oszczędnościami i może w OF-ie by mi doradzili ("bo mają z
    nimi taką umowę").

    Wcześniej dzwonili 3-go lutego, ale nie zdążyłem odebrać telefonu i
    właśnie tego dnia wysyłałem przelew na Magiczną 5-tkę.

    Więc jeśli nie wiecie, co macie zrobić ze swoimi oszczędnościami to
    zgodnie z radą teleoperatorów / telemarketerów Getin Banku - zajrzyjcie
    do placówki Open Finance :]

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-02-08 07:57:23
    Temat: Re: Getiny dzwonią i namawiają ...
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
[...]

    -----------------

    Tym razem namawiają na plany systemetycznego oszczędzania, jak ostatni dureń
    dałem się namowić na spotkanie, straciłem godzinę i po godzinie dowiedziałem
    się ze obiecywanej lokaty z podwyższonym oporocentowaniem nie da sie założyć
    jeśli nie zdecyduję się właśnie na proponowany plan oszczędzania.

    yossarian

  • 3. Data: 2012-02-08 08:10:46
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-08 08:57, yoss pisze:

> [...]
    > dowiedziałem się ze obiecywanej lokaty z podwyższonym oporocentowaniem
    > nie da sie założyć jeśli nie zdecyduję się właśnie na proponowany plan

    moja zone wczoraj namawial jakis leszczu na "lokaty" 10% a nawet 12% i
    jeszcze tak nachalnie to robili ze zona ostatecznie zdenerwowala sie i
    rozlaczyla :D

    pawlin

  • 4. Data: 2012-02-08 08:30:52
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > moja zone wczoraj namawial jakis leszczu na "lokaty" 10% a nawet 12% i jeszcze
    > tak nachalnie to robili ze zona ostatecznie zdenerwowala sie i rozlaczyla :D

    No a moja znajoma.... :D 2 lata temu dala sie "wkrecic" na takie wysoko %
    lokaty
    pod warunkiem wziecia dodatkowo "siakiegos produktu" na 2 l
    ... dostala nawet parasolke (podobno - LOL)
    Produkt po 2 latach wypadl gorzej od inflacji i doradco-opiekun w ramach
    "rekompensaty"
    dal jej teraz lokaty na wlasnie taki wysoki % bez dodatkowych zobowiazan.
    Sprawa dotyczy Getin Marmur

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-02-08 12:22:22
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

    > "rekompensaty"
    > dal jej teraz lokaty na wlasnie taki wysoki % bez dodatkowych zobowiazan.
    > Sprawa dotyczy Getin Marmur
    >
    > Pozdro

    Znając realia to jakoś nie chce mi się wierzyć w "samokaranie" się banku jak
    w tym przypadku, w każdym razie mnie wkurzyli swoim podejściem do białości,
    do tego mogę zarzucić jawne wprowadzenie w bład.

    yossarian

  • 6. Data: 2012-02-08 12:52:43
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    no a co jest nie chalo z tym ich planem oszczędzania ?
    dzwonili i obiecują 9% netto rocznie bez deklarowania wysokości wpłat
    miesięcznych, umowa na 10 lat, ale można zerwać w dowolnym momencie nie tracąc
    odsetek z lat poprzednich,
    ktoś wie gdzie jest haczyk? ... żeby np. wpłacić na start dużą kwotę a później
    np. tylko po 100zł miesięcznie :)

    piotr

  • 7. Data: 2012-02-08 13:13:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > miesięcznych, umowa na 10 lat, ale można zerwać w dowolnym momencie nie tracąc
    ------------

    Masz to na piśmie? Plus inne szczegóły , o których zapomnieli ci powiedzieć?

  • 8. Data: 2012-02-08 13:14:44
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu środa, 8 lutego 2012, 09:10:46 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:
    > [...]
    > moja zone wczoraj namawial jakis leszczu na "lokaty" 10% a nawet 12% i
    > jeszcze tak nachalnie to robili ze zona ostatecznie zdenerwowala sie i
    > rozlaczyla :D

    Kiedyś, gdy facet z db namawiał mnie na inną formę oszczędzania,
    zapytałam się go skąd wie, że mam jakieś oszczędności? Może ich nie
    mam?
    I od pół roku mam spokój.
    Inną odzywkę, którą stosuję, to po tekście "rozmowa jest nagrywana"
    odpowiadam "przeze mnie też". Jakoś wtedy te rozmowy krócej trwają.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 9. Data: 2012-02-08 14:01:12
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "wiatrak" wystukał w wiadomości

    > Masz to na piśmie? Plus inne szczegóły , o których zapomnieli ci powiedzieć?
    zgodziłem się umówić na spotkanie z doradcą, ale miła Pani kilka razy powtarzała
    że rozmowa jest nagrywana i w związku z tym że warunki się nie zmienią,

    pzdr

  • 10. Data: 2012-02-08 14:03:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Piotr" <h...@y...com> writes:

    > Użytkownik "wiatrak" wystukał w wiadomości

    > zgodziłem się umówić na spotkanie z doradcą, ale miła Pani kilka razy
    > powtarzała że rozmowa jest nagrywana i w związku z tym że warunki się

    A masz to nagranie?

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k