  • 1. Data: 2002-10-07 21:27:35
    Temat: szkolenie pracowników w emiku
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Witam wszystkich.

    Oto jaka sytuacja przydazyla mi sie dzisiaj w empkiu we Wroclawiu.
    Podchodze z gazeta do kasy, przy ktorej siedza dwie osoby. Pani z plakietka
    praktykant i pan szkolacy owa pania. Mowie dzien dobry, podaje gazeta i
    karte VE Inteligo. Pani przeciaga karte przez terminal i wpisuje kwote,
    dwukrotnie bledna - zamiast 5 pln, 5 gr, pan nadzorujacy interweniowal i w
    koncu udalo sie wpisac prawidlowa kwote. Nastepnie pan powiedzial, ze pinu
    napewno nie trzeba bedzie podac (nie wiem skad to wiedzial, ale nie musze
    przeciez wiedziec wszystkiego ;-). Ale najlepsze bedzie teraz. Po uzyskaniu
    autoryzacji i wydrukowaniu slipa pan powiedzial, ze nalezy teraz wciasnac
    przycisk 1 (ostateczne zatwierdzenie transakcji, ktore powinno nastapic po
    sprawdzeniu podpisu) i pierwszy slip podac klientowi do podpisaniu, a na
    drugim sprawdzic wydrukowany numer karty z tym ktory jest na karcie. Podpisu
    nikt juz nie sprawdzal, oddano mi nawet karte przed dokonczeniem
    podpisywania.

    I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
    platniczych. Pozostawie to bez komentarza.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 2. Data: 2002-10-07 21:40:44
    Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >Podpisu
    > nikt juz nie sprawdzal, oddano mi nawet karte przed dokonczeniem
    > podpisywania.

    No to trzeba było zrobić im "kuku" i podpisać się "Kubuś Puchatek".
    > I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
    > platniczych. Pozostawie to bez komentarza.
    No zgroza!

    A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-10-07 21:49:25
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No to trzeba było zrobić im "kuku" i podpisać się "Kubuś Puchatek".
    > No zgroza!
    >
    > A tak BTW to który Empik? Rynek czy na Kościuszki?

    Rynek

    Pozdr.

  • 4. Data: 2002-10-07 22:20:08
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Michał Witkowski <m...@t...pl> w
    <news:ansvj5$i91$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]

    Zadzwoń do centrum autoryzacji i zgłoś, że punkt wymaga doszkolenia.
    W BZWBK działa.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 5. Data: 2002-10-08 00:42:05
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > No to trzeba było zrobić im "kuku" i podpisać się "Kubuś Puchatek".

    Oki podpisuje sie Kubus Puchatek i co dalej, moge taka transakcje reklamowac
    jako niepotwierdzona??
    pozdrawiam Fajas

  • 6. Data: 2002-10-08 06:19:09
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Fajas" <s...@w...pl> wrote in message news:antafd$90t$1@news2.tpi.pl...
    > Oki podpisuje sie Kubus Puchatek i co dalej, moge taka transakcje
    reklamowac
    > jako niepotwierdzona??

    po co od razu reklamować
    po prostu jak przyjmą i oddadzą kartę zwrócić im uwagę na podpis i
    stwierdzić, że chyba będą mieli problem z pobraniem kasy

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2002-10-08 07:10:54
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości
    > Michał Witkowski <m...@t...pl> w

    > Zadzwoń do centrum autoryzacji i zgłoś, że punkt wymaga doszkolenia.
    > W BZWBK działa.

    Wysle dzisiaj maila do PolaCardu w tej sprawie. Dam znac, czy otrzymalem
    jakas odpowiedz.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2002-10-08 08:28:18
    Od: Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki <p...@p...name>

    Michał Witkowski <m...@t...pl> wrote (vide
    <ansuab$evs$1@news.onet.pl>):
> [...]
    > napewno nie trzeba bedzie podac (nie wiem skad to wiedzial, ale nie musze

    Bo to dlatego, że u VE (w przeciwieństwie do Maestro) można na pasku
    zapisać czy ma być autoryzacja PINem, czy podpisem -- a na VE Inteligo
    jest zapisane, że ma zawsze być podpisem.

    --
    Pshemekan

  • 9. Data: 2002-10-08 13:46:29
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w
    wiadomości

    > Wysle dzisiaj maila do PolaCardu w tej sprawie. Dam znac, czy otrzymalem
    > jakas odpowiedz.

    Jak napisłaem, tak zrobiłem. Wysłałem maila o godzinie 15:34, a odpowiedz
    przyszla juz o 15:39. Naprawde godna podziwu szybkosc. Taka dostalem
    odpowiedz:

    Dziekujemy za sugestie. Uwage przekaze opiekunowi wroclawskiego Empiku
    Z powazaniem
    Renata Gawkowska
    tel/fax (0-22) 515 30 26
    mobil 0-501 165 352
    r...@p...com.pl

    Tylko, ciekawe czy cos z tym zrobia, czy pisza tylko takie odpowiedzi na
    odczepnego.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2002-10-08 13:50:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)