    From: g...@i...com (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stypendia na konto
    Date: Sat, 26 Jan 2002 14:54:39 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@chello062179012033.chello.pl

    On Sat, 26 Jan 2002 15:40:39 +0100, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Zwracam honor - nie przeczytalem tego uprzednio.
    >Znaczy to jednak tylko tyle, ze mBank przerzucil koszty
    >Elixiru na wplacajacego i (prawdopodobnie) zwolni
    >jakas ilosc tzw tu kiedys "interfejsow", ktore dotychczas
    >wklepywaly dokumenty z Sybiru. Znaczy to takze to,
    >ze mBank "dba" o klienta. Nie moge sie doczekac az
    >otworza jakas swoja kase, jakie to tam beda oplaty
    >przy wplacie i wyplacie z rachunku!
    >JO

    Pozostaje pytanie zasadnicze - co z poczta?
    Chociaz mnie osobiscie to nie dotyczy, to wydaje mi sie, ze wciaz
    sporo ludzi wplaca do mbank-u przez poczte, a ta jest chyba
    najbardziej zatwardzialym sybir-akiem :-)
    Jesli teraz pieniadze zaczna tym ludziom wracac, to sie nie uciesza,
    zwlaszcza, ze zaplacili prowizje :-)
    No chyba, ze poczta zacznie wysylac elixirem, ale nie podejrzewam jej
    o to.
    Teoretycznie panie w okienkach powinny w takiej sytuacji odmawiac
    przyjmowania wplat, ale wszyscy wiemy, ze dla pan w oienkach pojecia
    takie jak IBAN, SYBIR, ELIXIR, MBANK, CYFRY KONTROLNE to pojecia z
    kosmosu :-)

    PGR