  • Data: 2002-01-26 20:02:32
    Temat: Re: stypendia na konto
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2v0rs$t1c$1@korweta.task.gda.pl...

    > A dziekuje, ja przez swoje lenistwo czekalem az ktos odnajdzie
    > odpowiedni przepis. Z powyzszego Art.64 wynika jasno, i nie
    > podlega to zadnej dyskusji i interpretacji: mBank (ani zaden inny)
    > nie moze sie uchylic od przyjmowania przesylek Sybirowych.
    > Jeszcze raz dziekuje.

    IMHO mylisz sie. Jeszcze nie tak dawno mozna bylo tu poczytac o problemach
    uzytkownikow Sez@ma, ktorzy nie mogli zaplacic Erze, bo oddzial docelowy byl
    tylko uczestnikiem SYBIRu. Z danych NBP wynika, ze nie wszystkie oddzialy sa
    uczestnicza zarowno w SYBIRze jak i ELIXIRze. I chyba [glowy nie dam] nie
    musza, a jesli tak to na banku wysylajacym przelew ciazy obowiazek wyslania
    go dobra droga. Jesli wysle w sposob umniemozliwiajacy jego dotarcie trudno
    bedzie mu udowodnic, ze jest "wolny od winy". Chociazby dlatego, ze nie
    sprawdzil czy bank docelowy jest uczestnikiem SYBIRu, czyli nienalezycie
    wykonal swoje obowiazki. Oczywiscie, zaznaczam jeszcze raz, pod warunkiem ze
    mozna nie byc uczestnikiem SYBIRu, a byc ELIXIRu [regulamin ZBP nie jest
    moja mocna strona], jesli bank musi uczestniczyc w rozliczeniach
    prowadzonych za posrednictwem obu izb cala dyskusja jest bezcelowa i wtedy
    rzeczywiscie mBank musi przyjmowac dokumenty SYBIRu.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl