  • 61. Data: 2004-03-28 20:27:07
    Temat: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta [OT]
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c47aqf$90h$1@news.onet.pl...
    > jak???
    > przeciez w czeku tax-free wpisuja numer paszportu. przechodzilem te
    > procedure niejednokrotnie.

    czy ja coś mówiłem o czeku tax free? mówiłem o sklepach zwracających cały
    Mwst

    a co do reszty to NTG - zaprasam na priv
    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2004-03-28 20:28:48
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-03-28 22:27, Użytkownik gasper napisał:
    > Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c47aqf$90h$1@news.onet.pl...

    Tak się przyglądam temu wątkowi, i wkońcu nie mogłem się powstrzymać.
    Typowo jałowa polska dyskusja. Zaczynamy od "Jak leci", a kończymy na
    "Wszyscy kradną". Czy ktoś jeszcze pamięta o co chodziło na początku?

  • 63. Data: 2004-03-28 20:47:06
    Temat: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 28 Mar 2004 21:03:50 +0200, w <c477hk$d3f$1@news.onet.pl>, "Rafal
    Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    > wiesz, nie pomyslalem!
    > moze od razu poprosze zeby podniesli o 5%
    > albo o 10%
    > tak, o 10% bedzie "na okraglo"

    To już twój wybór, jak chcesz tanio i dobrze to może sam zacznij prowadzić
    sklepik z laptopami? O, myślę że to byłoby dobre.

  • 64. Data: 2004-03-28 21:14:05
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

> [...]

    >To już twój wybór, jak chcesz tanio i dobrze to może sam zacznij prowadzić
    >sklepik z laptopami? O, myślę że to byłoby dobre.

    alez ja tylko chce zeby sprzedawca przestrzegal tego co napisal w cenniku -
    czy to tak trudno zrozumiec?
    stoi cena: 5200 PLN. na drzwiach nalepiony znaczek "visa".
    caly moj post dotyczy tego, ze sprzedawca postepuje IMO NIEUCZCIWIE, i
    pytanie jak go do tej uczciwosci naklonic.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 65. Data: 2004-03-28 21:26:41
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-03-28 23:14, Użytkownik Rafal Urbanelis napisał:

> [...]
    > caly moj post dotyczy tego, ze sprzedawca postepuje IMO NIEUCZCIWIE, i
    > pytanie jak go do tej uczciwosci naklonic.

    There is only one boss, the customer. And he can fire everybody in the
    company, from the chairman on down, simply by spending his money
    somewhere else.

    -- Sam Walton (1918-1992).

  • 66. Data: 2004-03-28 21:28:47
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > Travelmate
    > gwarancja)
    > DE.

    Jesli nadal chcesz zaplacic kata w tym sklepie i masz ochote walczyc o swoje
    skontaktuj sie ze mna na GG. Dam Ci namiar do redaktorki jednej z gazet.
    Mysle ze bedzie wiedziala gdzie uderzyc. Mialem podobny problem i
    postanowilem utrzec nosa sklepowi. Udalo mi sie. Mysle ze trzeba walczyc o
    to aby punkty uslugowe zaczely respektowac zapisy.
    (gg 5334933)
    Pozdr,
    Leon

  • 67. Data: 2004-03-28 21:40:17
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c425am$h3a$1@news.onet.pl...
    > chce kupic laptopa. chce zaplacic karta.
    > kazdy sprzedawca przy pytaniu czy akceptuja karty - mowi przez telefon
    "tak,
    > ale musze doliczyc 2,5% bo tyle bierze ode mnie bank".

    btw - idź kupić samochód i powiedz, że chcesz zapłacić karta (salon ma
    naklejki Visy) - wyśmieją Cie - a Visa i tak sie Cieszy, że za drobiazgi
    przyjmują płatności kartą

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2004-03-28 22:03:29
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "gasper" <g...@p...com> wrote in message

    > btw - idź kupić samochód i powiedz, że chcesz zapłacić karta (salon ma
    > naklejki Visy) - wyśmieją Cie - a Visa i tak sie Cieszy, że za drobiazgi
    > przyjmują płatności kartą

    nie probowalem nigdy, ale jestem przekonany ze powinno sie dac.
    co wiecej wiem, ze ludzie w Europie Zachodniej tak robia (nie wiem jak z PL)
    pozdrawiam,
    r.u.

  • 69. Data: 2004-03-29 07:53:34
    Od: "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl>

> [...]
    >
    > btw - idź kupić samochód i powiedz, że chcesz zapłacić karta (salon ma
    > naklejki Visy) - wyśmieją Cie - a Visa i tak sie Cieszy, że za drobiazgi

    Calej kwoty nie chcieli (ale ja nie mialem tez takiego limitu ;)
    Ale 10 tysiakow pobrali, reszte przelewem - bez problemu.
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 70. Data: 2004-03-29 15:02:12
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Do teog PIH.

    To coś od kilku lat nazywa się Inspekcją Handlową

    KG