  • 1. Data: 2008-05-15 05:41:24
    Temat: sesje ELIXIR ING
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam

    czy ktos sie moze orientuje ktore sesje (p i w) i w jakich godzinach
    obsluguje ING?

    pzdr

  • 2. Data: 2008-05-15 07:35:29
    Temat: Re: sesje ELIXIR ING
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "mierzvoj"
    > czy ktos sie moze orientuje ktore sesje (p i w) i w jakich godzinach
    > obsluguje ING?

    nie obsluguje wychodzącej sesji III a drugą podobno do 11:30
    całość masz na http://www.money.pl/banki/elixir/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-05-15 13:27:01
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos sie moze orientuje ktore sesje (p i w) i w jakich godzinach
    > obsluguje ING?

    Wpisz słowo elixir do ich wyszukiwarki i obejrzyj:

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32004

    polecenia przelewu na rachunki w innych bankach
    Przyjęte do realizacji przez Bank:
    - do godz. 1130
    - realizowane są w tym samym dniu. Bank wysyła polecenia przelewu na I
    i II sesje Elixir1
    - od godz. 1131 do godz.1900
    - są przekazywane do rozliczeń międzybankowych w następnym dniu
    roboczym, natomiast w dniu złożenia polecenia przelewu Bank zabezpiecza
    środki na jego pokrycie.
    Złożone w dni wolne od pracy
    realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

  • 4. Data: 2008-05-15 16:34:33
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    A czy przelewy wewnętrzne w ING są księgowane w weekendy?
    W dni robocze z tego co wiem księgują od 8 do 19.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2008-05-16 07:34:41
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >A czy przelewy wewnętrzne w ING są księgowane w weekendy?
    > W dni robocze z tego co wiem księgują od 8 do 19.

    Tylko w soboty rano
    W niedziele i święta nie działa

  • 6. Data: 2008-05-16 09:33:07
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    lwh <l...@v...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tylko w soboty rano
    > W niedziele i święta nie działa

    Orientujesz się w jakich dokładnie godzinach w soboty?

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2008-05-18 10:41:54
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    > Orientujesz się w jakich dokładnie godzinach w soboty?

    Pisze na ich stronie:
    ======
    polecenia przelewu na rachunki w ING Banku Śląskim S.A.
    Przyjęte do realizacji przez Bank
    do godz. 1900
    - realizowane są w tym samym dniu.
    Przyjęte do realizacji przez Bank w soboty
    do godz. 1300
    - realizowane są w tym samym dniu.
    Złożone w niedziele i święta
    - realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

    W przypadku złożenia dyspozycji w postaci komunikatu SMS, zgodnie z
    terminami podanymi w tabeli powyżej, realizacja dyspozycji uzależniona jest
    od terminu jej otrzymania przez Bank, niezależnie od terminu wysłania
    komunikatu SMS przez Użytkownika.

    ========