  • 1. Data: 2008-05-14 13:59:50
    Temat: Czy jest bank w Polsce z kontem euro, kartą i bezpłatnymi bankomatami we Francji ?
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    lub ewentualnie który bank ma najtańsze bankomaty we Francji

  • 2. Data: 2008-05-15 07:48:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "zaemka"
    > lub ewentualnie który bank ma najtańsze bankomaty we Francji

    bezplatne bankomaty rowniesz zagraniczne ma kilka bankow
    (Fortis, mbank) ale kursy jakie stosują nie są ciekawe

    wg mnie dobre kursy ma DB-PBC - są na www i mozna porownac
    i mają kartę VE bez prowizji w bankmatach m.in. BNP Paribas (Francja)
    reszta na
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/db_star
    t/l2/visa_electron
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-05-15 12:14:57
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    > wg mnie dobre kursy ma DB-PBC - są na www i mozna porownac
    > i mają kartę VE bez prowizji w bankmatach m.in. BNP Paribas (Francja)

    chodzi o konto walutowe w euro i kartę do niego w euro, napisałem w temacie,
    ale i tak dzieki za chęci ;-)

    pozdr. z.

  • 4. Data: 2008-05-16 10:27:42
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    zaemka pisze:

    > chodzi o konto walutowe w euro i kartę do niego w euro, napisałem w
    > temacie,
    > ale i tak dzieki za chęci ;-)

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102

    Jednak nie wiem jak wychodzi z opłatami.
    Tutaj coś jest:

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf
    str.10 rząd 7 kol. nr 3