  • 1. Data: 2008-05-14 22:49:14
    Temat: jak polbank kombinuje na kredytach
    Od: "kaszub" <k...@1...pl>

    http://autorpol.eu.interia.pl/

  • 2. Data: 2008-05-15 05:46:15
    Temat: Re: jak polbank kombinuje na kredytach
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Maj, 00:49, "kaszub" <k...@1...pl> wrote:
    > http://autorpol.eu.interia.pl/

    Przyznam sie, ze nie chce mi sie wierzyc, zeby oplata za obsluge
    nieterminowej platnosci byla naliczana codziennie po 29 zl az do
    wplyniecia pieniedzy.
    W TOiP pisze 29 zl, ale nie ma przy tym zasad naliczania - wg mnie
    wskazuje to na jednorazowosc oplaty.

  • 3. Data: 2008-05-15 10:37:42
    Od: s...@g...com

    UOKiK juz wypowiadal sie w podobnej sprawie - patrz tez decyzja RGD.
    45/2007 w sprawie Skarbiec.
    Laczna wartosc rocznej stopy % (wyliczona w stosunku do wart kredytu)
    z tytulu takich oplat nie moze przekroczyc maksymalnego
    oprocentowania.

    Pzdr
    MS