  • 1. Data: 2008-05-15 12:08:01
    Temat: getinbank konto euro->pln
    Od: "tamara_k" <t...@p...onet.pl>

    Mam troche euro na koncie w getinbanku. i tak potrzebne mi sa złotówki,ale
    zastanawiam sie czy zlecić przelanie w złotówkach na konto mBanku,czy
    załozyć konto euro w mbanku i tam zmienic na złotówki.
    konkretne pytanie brzmi gdzie znajde informacje na tem temat ? bo
    przewalutaowanie dotyczy raczej kredytów...czego szukać?

  • 2. Data: 2008-05-15 13:00:36
    Temat: Re: getinbank konto euro->pln
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "tamara_k"
> [...]
    > złotówki,ale zastanawiam sie czy zlecić przelanie w złotówkach na
    > konto mBanku,czy załozyć konto euro w mbanku i tam zmienic na

    przewalutowanie w getinbanku i mbanku EUR na PLN łatwo sprawdzić ile da
    ale PRZELEW EUR z Getinbanku do mbanku moze się nie opłacać jesli
    jest ich tylko "trochę" - proponuję trzeci wariant: wziąć EUR i wymienic
    na PLN w kantorze (jeśli ich jest "trochę")

    Kiedyś testowałem przelew walutowy z Mille do Foritsa przez millenet
    i zaplacilem "jak cygan za babkę" - nie zauważyłem jakiejś gwiazdki w
    cenniku
    dzięki czemu zapłaciłem jakiś kosztów obcych ryczałtowo 150 zł obok
    innych
    opłat. Ale sprawdzilem że ten przelew nie jest automatyczny z millenetu
    tylko pracownik przeklepuje wszystko ręcznie do systemu bankowego :-)
    *** blad ***