  • 1. Data: 2008-05-14 13:34:18
    Temat: Konto z Lwem Direct - koszty: niskie, ale sa
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam,
    Zlozylem wniosek o otwarcie rachunky OKO i przy okazji konto Direct.
    To mial byc drugi (a nawet trzeci) rachunek pomocniczy - taka kolejna
    skarbonka z kontem rozliczeniowym na wszelki wypadek.
    Zrobilem tak myslac, ze jest w pelni darmowe, ale:
    - kazda transakcja potwierdzana jest SMSem (25 gr)
    - karta cos tam kosztuje (2 PLN miesiecznie jesli nie dokonalo sie
    transakcji za min. 100 PLN) - czy mozna z niej zrezygnowac?

    Oplaty sa niewysokie, konto ma swoje plusy, ale w pelni darmowe nie jest,
    wiec chyba nie odesle im podpisanej umowy.

    Moj blad - powinienembyl sie dokladniej wczytac w oferte... :)

    Pozdrawiam forumowiczow

  • 2. Data: 2008-05-14 13:35:50
    Temat: Re: Konto z Lwem Direct - koszty: niskie, ale sa
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > - karta cos tam kosztuje (2 PLN miesiecznie jesli nie dokonalo sie
    > transakcji za min. 100 PLN) - czy mozna z niej zrezygnowac?

    tak i wtedy nie placisz juz nic
    sms-y chyba tez nie sa obowiazkowe...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-14 13:54:21
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > tak i wtedy nie placisz juz nic
    > sms-y chyba tez nie sa obowiazkowe...

    Obowiazkowe nie sa jesli nie dokonuje zadnych przelewow - a tych za wielu
    nie planuje. :) Na stronie banku jest info:

    UWAGA!
    Od 19 maja transakcje w ING BankOnLine będzie można autoryzować wyłącznie za
    pomocą jednorazowych kodów. Jeśli korzystasz jeszcze z metody autoryzacji za
    pomocą hasła do klucza, koniecznie zmień metodę przed 19 maja.

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31264

    Nie wiem jakim jeszcze zdarzeniom towarzysza SMSy powiadamiajace od banku i
    w jakim zakresie jest to konfigurowalne.

  • 4. Data: 2008-05-14 14:04:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 14 May 2008 15:54:21 +0200, Curious napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wiem jakim jeszcze zdarzeniom towarzysza SMSy powiadamiajace od banku i
    > w jakim zakresie jest to konfigurowalne.

    Opłaty za SMS nie dotyczą SMS-ów z kodami autoryzacyjnymi do przelewów -
    te są bezpłatne.

  • 5. Data: 2008-05-14 14:18:42
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Curious pisze:

> [...]
    >
    > Nie wiem jakim jeszcze zdarzeniom towarzysza SMSy powiadamiajace od
    > banku i w jakim zakresie jest to konfigurowalne.
    W dużym zakresie są konfigurowalne: od jakiej kwoty, jaki rodzaj
    transakcji, dla karty i konta osobno, jest przewodnik na WWW.

    SMS'y autoryzujące transakcje są darmowe dla wszystkich kont.
    Powiadomienia SMS dla konta Direct są darmowe, zarówno pakiet SMS
    (trzeba go przez infolinie włączyć) jak i od jakiegoś czasu Info SMS
    (czy jakaś podobna nazwa) też dla Direct darmo.

    Opłata za kartę 2 zł jeśli transakcji bezgotówkowych mniej niż 100zł,
    ale podobno można z karty zrezygnować.

    Tu masz TOiP
    http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/tab_det.
    pdf

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-05-14 14:52:21
    Od: "mat" <d...@d...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > podobna nazwa) też dla Direct darmo.
    >
    > Opłata za kartę 2 zł jeśli transakcji bezgotówkowych mniej niż 100zł, ale

    I do tego jeszcze zbiera się punkty za robienie tranzakcji kartą i
    korzystanie z innych produktów banku ING ktore to punkty potem mozna
    wymienic na nagrody!
    Podsumowując:
    - za darmo:
    prowadznie konta, karta (bo przeciez zbieramy punkty i wydajemy te
    min 100 zł), przelewy, kody autoryzacyjne, no i normalny bank z placówką do
    ktorej mozna sie udac.
    Założyłem sobie dziś konto Direct w ING i zastanawiam się czy jest moze
    jakas jeszcze lepsza oferta? Jak tak to chętnie skorzystam :)

  • 7. Data: 2008-05-14 19:12:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    mat pisze:

    > Założyłem sobie dziś konto Direct w ING i zastanawiam się czy jest moze
    > jakas jeszcze lepsza oferta? Jak tak to chętnie skorzystam :)

    Wszystko zalezy od tego jakich uslug potrzebujesz od banku.

    Jesli wplacasz przykladowo 4 razy w miesiacu gotowke i nie lubisz
    wplatomatow, to juz nie jestes tak zachwycony.

  • 8. Data: 2008-05-15 09:50:08
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    mat pisze:

    > I do tego jeszcze zbiera się punkty za robienie tranzakcji kartą i
    > korzystanie z innych produktów banku ING ktore to punkty potem mozna
    > wymienic na nagrody!

    LOL :) Nie wymieniać tylko kupować po *specjalnych* cenach.
    Porażające są te nagrody. Spodobał mi się czajnik, w którym można
    nastawić temperaturę wody. Sprawdziłem na Allegro i okazało się, że
    można kupić taniej nowy w sieci niż z punktami w ING.
    Doskonały ten program - zbieraj punkty a będziesz mógł u nas przepłacać
    za setki fajnych rzeczy! Brawo! :)

    Sebastian

  • 9. Data: 2008-05-15 14:08:43
    Od: "mat" <d...@d...pl>

> [...]
    > taniej nowy w sieci niż z punktami w ING.
    > Doskonały ten program - zbieraj punkty a będziesz mógł u nas przepłacać za

    A ja sprawdzalem męskie golarki i okazalo się że w ING taniej niż na
    allegro.

  • 10. Data: 2008-05-15 14:11:22
    Od: "mat" <d...@d...pl>

    > nastawić temperaturę wody. Sprawdziłem na Allegro i okazało się, że można
    > kupić taniej nowy w sieci niż z punktami w ING.

    Jeszcze dokładnie sprawdz czy to ten sam model czajnika i jak mozesz to
    podaj mi link do identycznego czajnika na allegro.