  • 1. Data: 2007-06-30 09:45:16
    Temat: samoobslugowe kasy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Niedawno przy okazji zakupow w Auchanie (Warszawa, Modlinska) zauwazylem
    takie cudo. Niestety kasa jest samoobslugowa tylko do momentu wybrania formy
    platnosci karta. Nie bardzo rozumiem czemu nie zdecydowali sie na
    zainstalowanie terminali samoobslugowych takich jakie to juz od dawna sa na
    wielu stacjach benzynowych. Mysle, ze przyspieszylo by to jeszcze bardziej
    obsluge. Obecnie 1 kasjer 'nadzoruje' 4 samoobslugowe kasy. Jesli 4 klientow
    w tym samych czasie chce dokonac platnosci karta to trzeba chwile
    zaczekac...
    Czy spotkaliscie sie moze z samoobslugowym terminalem w sklepie w Polsce?

    MK

  • 2. Data: 2007-06-30 09:47:12
    Temat: Re: samoobslugowe kasy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > chwile zaczekac...
    > Czy spotkaliscie sie moze z samoobslugowym terminalem w sklepie w Polsce?

    Dla uzupelnienia
    http://powiat-piaseczynski.info/informacja-kasa-mila
    -kasa-samoobslugowa-w-auchan-piaseczno,172.html

    MK

  • 3. Data: 2007-06-30 18:52:42
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f658na$dt8$1@inews.gazeta.pl, *MK* wrote:

    > Czy spotkaliscie sie moze z samoobslugowym terminalem w sklepie w
    > Polsce?

    Nie w sklepie, ale na lotnisku Okecie w Wawie jest samoobslugowy terminal
    (albo dokaldniej mowiac ogromna szafa) do platnosci za parking. Przyjmuje
    bilon, banknoty i platnosci karta. Ale platnosc nie wymaga zadnego
    potwierdzenia - ani pinu ani podpisu (placilem kredytowka 5zl ;-).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-07-01 11:22:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

> [...]
    > parking. Przyjmuje bilon, banknoty i platnosci karta. Ale platnosc nie
    > wymaga zadnego potwierdzenia - ani pinu ani podpisu (placilem

    Taaak, tylko jak wjezdzasz i wyjezdzasz to robi Ci zdjecie i sprawdza
    czy numer rejestracyjny nie jest na czarnej liscie i czy wyjezdzasz
    tym samym samochodem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2007-07-01 11:24:51
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Taaak, tylko jak wjezdzasz i wyjezdzasz to robi Ci zdjecie i sprawdza
    > czy numer rejestracyjny nie jest na czarnej liscie i czy wyjezdzasz
    > tym samym samochodem.

    Czyli jak krasc karte, to najlepiej z samochodem? ;)

  • 6. Data: 2007-07-02 21:42:21
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w wiadomości
> [...]
    banknoty i platnosci karta. Ale platnosc nie
    > wymaga zadnego potwierdzenia - ani pinu ani podpisu (placilem kredytowka 5zl ;-).

    Tylko bilonu na wydawanie reszty jej brakuje.Włożyłem 20 zł, oddała,- brak bilonu
    ..:)

    pozdrowienia Piotr W.