  • 1. Data: 2007-06-30 04:52:48
    Temat: Czy to jest legalne 2 - przeciecie karty w sklepie
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Zadzwonila do mnie moja znajoma z pytaniem co ma robic.
    Robila zakupy w sklepie i placila karta. Wieczorem zorientowala sie,
    ze nie ma karty. Przypomniala sobie, gdzie i kiedy miala ja po raz
    ostatni na pewno. Nastepnego dnia zadzwonila do sklepu z pytaniem,
    czy jej tam nie zostawila. Uslyszala, ze zostawila ja, ale nie musi
    sie fatygowac, poniewaz karta zostala przecieta. Tylko tyle wiem.
    Czy sklep moze przeciac karte - czytaj zniszczyc ja?

    Powiedzialem jej, ze koniecznie musi zawiadomic bank i starcie,
    wyraznie podajac, ktory sklep karte zniszczyl i kiedy.

    pozdr
    vis

  • 2. Data: 2007-06-30 05:23:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "vis" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Powiedzialem jej, ze koniecznie musi zawiadomic bank i starcie,
    > wyraznie podajac, ktory sklep karte zniszczyl i kiedy.

    Niech zastzeże ta kartę, to dostanie następną i tyle problemu.

  • 3. Data: 2007-06-30 06:21:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Niech zastzeże ta kartę, to dostanie następną i tyle problemu.

    Na kartach pisze gdzie dostarczyc w przypadku takiego znalezienia, ale sadze, ze
    zniszczenie jest rowniez dobrym wyjsciem.

  • 4. Data: 2007-06-30 10:44:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztofsf wrote:

    > Na kartach pisze

    Nie "pisze", ale "jest napisane"...

  • 5. Data: 2007-06-30 10:54:28
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Nie "pisze", ale "jest napisane"...

    No tak. Ta uwaga jednoznacznie rozwiala wszelkie watpliwosci zwiazane z porusznym
    zagadnieniem, idealnie wkomponowujac sie w specyfike grupy.
    Pozdrowienia od wujka Staszka.

  • 6. Data: 2007-06-30 12:09:09
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=4195

    --
    Wojciech Bancer

  • 7. Data: 2007-06-30 14:06:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "vis" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy sklep moze przeciac karte - czytaj zniszczyc ja?

    Nie tyle może, co z tego co się orientuję nawet ma taki obowiązek. Karta
    stanowi własność banku, a sklep jest związany łańcuchem umów z bankiem.

  • 8. Data: 2007-06-30 16:34:13
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "vis" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie tyle może, co z tego co się orientuję nawet ma taki obowiązek. Karta
    > stanowi własność banku, a sklep jest związany łańcuchem umów z bankiem.

    co nie zmienia faktu, że kartę należy natychmiast zastrzec i wystąpić o
    kolejną

    Piotrek

  • 9. Data: 2007-06-30 18:28:13
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    > "vis" <k...@g...pl> wrote in message

    > Niech zastzeże ta kartę, to dostanie następną i tyle problemu.

    Bardzo fajnie, tylko przez 2 tyg. (lub wiecej) nie ma karty i dostepu
    do kasy (jezli karta np z Inteligo lub innego wylacznie internetowego
    banku).

  • 10. Data: 2007-06-30 19:09:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=4195

    Najwyraźniej nie zrozumiałeś tego tekstu. Karta płatnicza nie jest osobą
    prawną, zespołem ludzi ani żadną inną organizacją. Gazeta/redakcja -
    owszem.