  • 1. Data: 2007-06-30 08:27:53
    Temat: Jakie internetowe konto firmowe ?
    Od: d...@p...pl

    Witam
    Mamy konto internetowe w VW, w ktorym nie ma zadnych oplat
    miesiecznych i przy przelewach. Jednak brakuje:
    - bankomatow, w ktorych moglibysmy bezproblemowo wyplacac pieniadze
    - linii kredytowej
    - i ewentualnie (w razie jakis problemow) oddzialow, w ktorych mozna
    by
    "w cztery oczy" zalatwic jakas trudna sprawe (u nas juz kilka razy
    byla taka potrzeba mimo wirtualnosci konta)
    Czy mozecie polecic jakis bank/konto, w ktorym oplaty wcale nie sa
    minimalne lub zerowe ale za to nie maja tych ograniczen jak wyzej.
    Przegladalem juz oferte mBanku, BPH, PKO BP ale gubie sie w takim
    gaszczu inormacji.
    Na jaki bank warto zwrocic uwage a na ktory szkoda czasu ?
    Moze jeszcze musze podac jakies wymagania co do tego konta ? Jakie ?
    Dzieki za ewentualne podpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-06-30 08:47:27
    Temat: Re: Jakie internetowe konto firmowe ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 30 Jun 2007 01:27:53 -0700, d...@p...pl wrote:

    >Witam
    >Mamy konto internetowe w VW, w ktorym nie ma zadnych oplat
    >miesiecznych i przy przelewach. Jednak brakuje:
    >- bankomatow, w ktorych moglibysmy bezproblemowo wyplacac pieniadze

    jeśli masz indywidualną DG, to nie ma przeciwwskazań do przelewów na
    swój osobisty rachunek i wypłata stamtąd.

    >- linii kredytowej

    mBank "sam z siebie" daje do 20k (hmmm, tankowca się za to nie
    sprowadzi, ale

    >- i ewentualnie (w razie jakis problemow) oddzialow, w ktorych mozna
    >by
    >"w cztery oczy" zalatwic jakas trudna sprawe (u nas juz kilka razy

    ooo, to mBank odpada - interfejs białkowy mają na niskim poziomie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-06-30 09:15:30
    Od: " " <e...@g...pl>

    > Na jaki bank warto zwrocic uwage a na ktory szkoda czasu ?

    ostatnio sie pojawiło tanie konto w Fortisie,
    http://www.fortisbank.com.pl/
    fortis Connect, prowadzenie za 5 zł, a to bank z normalną obsługą w
    oddziałach, bankowość Pl@net III generacji jak ją nazywają chyba jest w
    porządku.
    Natomiast jeśli cena prowadzenia konta na prawdę nie ma żadnego znaczenia, a
    istotny jest kontakt z obsługą, a nie daj Boże np masz mnóstwo operacji
    zagranicznych, to można polecić
    http://www.bre.pl/pl/msp/Pakiety_EFEKT/ przy czym faktem, że to konto dla
    prowadzących pełną księgowość nie należy się przejmować.

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-06-30 09:37:46
    Od: d...@p...pl

    On 30 Cze, 10:47, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > je li masz indywidualn DG, to nie ma przeciwwskaza do przelewów na
    > swój osobisty rachunek i wyp ata stamt d.

    To nie jest indywidualna DG a "myki" z przelewami z VW na rachunek
    osobisty
    mam juz dawno obcykane bo konto u nich mamy ju dosc dawno. W zasadzie
    to jedyne wyj cie przy tym koncie i dlatego to jest uciazliwosc, ktora
    teraz chcemy zmienic.

    > mBank "sam z siebie" daje do 20k (hmmm, tankowca si za to nie
    > sprowadzi, ale

    stanowczo za malo

    > ooo, to mBank odpada - interfejs bia kowy maj na niskim poziomie.

    o to wlasnie chodzi i dlatego tez szukam innych ofert

  • 5. Data: 2007-06-30 14:10:30
    Od: d...@p...pl

    On 30 Cze, 11:15, " " pisze...

    > ostatnio sie pojawi o tanie konto w Fortisie,http://www.fortisbank.com.pl/
    > fortis Connect, prowadzenie za 5 z , a to bank z normaln obs ug w
    > oddzia ach, bankowo Pl@net III generacji jak j nazywaj chyba jest w
    > porz dku.

    Czy to, ze jest to nowy produkt to znaczy, ze nie jest jeszcze
    sprawdzony, przetestowany ? Ktos tego uzywa ?

    Dzieki, sprawdze ta ofetre.

  • 6. Data: 2007-06-30 17:01:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    d...@p...pl pisze:

    > Dzieki, sprawdze ta ofetre.

    Popatrz jeszcze może tutaj:
    http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/
    http://www.bgz.pl/u235/navi/113431

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-06-30 17:06:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 09:15:30 +0000 (UTC), napisał(a):
> [...]
    > http://www.fortisbank.com.pl/
    > fortis Connect, prowadzenie za 5 zł, a to bank z normalną obsługą w

    Ciekawe czy nadal nie nadaje się do obsługi pod linuxem, czy nadal ma
    problemy przy innej wersji Windows niż PL, i czy nadal jest tak dramatycznie
    niewygodny w użyciu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944