  • 1. Data: 2004-02-22 21:29:31
    Temat: [raiffeisen] konto lokacyjne ?
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    witam,

    w czym jest haczyk z kontem lokacyjnym? na stronach piszą tylko że zero
    opłat, wysokie % ale nic o możliwościach jego - czy to jest coś a'la emax
    mBankowy? z góry dzięki

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057
    liczy się każdy grosz......

  • 2. Data: 2004-02-22 21:42:51
    Temat: Re: [raiffeisen] konto lokacyjne ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "devcio" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > w czym jest haczyk z kontem lokacyjnym? na stronach piszą tylko że zero
    > opłat, wysokie % ale nic o możliwościach jego - czy to jest coś a'la emax
    > mBankowy? z góry dzięki

    Brak dostępu przez net.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-22 22:17:16
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    > Brak dostępu przez net.

    dzięki

  • 4. Data: 2004-02-23 00:35:26
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > w czym jest haczyk z kontem lokacyjnym?

    Dla salda <1000 zł pieniądze są nieoprocentowane.

    MichalL

  • 5. Data: 2004-02-23 08:52:17
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "devcio" <d...@t...pl> napisał:

    > w czym jest haczyk z kontem lokacyjnym?

    Oprocz tego, o czym wspomnieli poprzednicy dodam jeszcze,
    ze DZIADOWSKIE oprocentowanie dla salda < 10 000 PLN

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2004-02-23 12:34:20
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    duzo inni wymieniaja wad konta lokcyjnego, ze wszystkimi sie zgadzam.
    jednak jedno, ponizsze:

    > Brak dostępu przez net.

    dla mnie wystarczy by go nie zakladac. dzis tyle jest e-bankow i bankow z
    uslugami z "dostepem w przegladarce", ze tworzenie nowego rku lub promowanie
    r-ku bez takiej opcji przez jakis bank nie rokuje sukcesu w postaci klientow
    i zwiekszajacej sie liczby rachunkow.

    Pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-02-23 18:27:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1cs0d$7ot$1@news.onet.pl...

    Mimo wszystko jest spora grupa osób, które nie korzystają z sieci i to
    pewnie do niech jest kierowana ta oferta.

  • 8. Data: 2004-02-23 19:22:35
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    nie zrozumiales mojej odpowiedzi. zobacz, napisalem:

    > dla mnie ...

    gdybys mniej radykalnie obcinal post na ktory odpowiadasz, moze Twoja
    odpowiedz bylaby inna ;)
    poza tym dodam - zarowno w grupie (tak przyjmijmy) rachunkow bez dostepu
    przez siec, jak i w grupie (znowu umownie) rachunkow i uslug dostepnych
    przez siec jest duza konkurencja, bankow mnostwo (a' propos - wiesz ile
    mamy?), kazdy bank z jednym przynajmniej rodzajem roru jesli nie kilkoma...

    i w tym momencie ja sytuuje sie w grupie klientow, ktorzy:
    - nie maja najmniejszego zamiaru stac w kolejkach w oddziale
    - nawet jesli w R. nie ma kolejek to nie chce mi sie tam chodzic
    - chca wiedziec ile zostalo do wykorzystania na KK czy VE bez (znowu:)
    chodzenia do banku
    - chca wiedziec ile zostalo do wykorzystania na KK czy VE bez czekania na
    list raz w mcu, o ile poczta raczy go dostarczyc na miejsce
    - nie chca placic za wysylanie listu i generowanie papierowego wyciagu
    - chce miec wglad, podglad, dostep do rachunku, zlecen czy uslug cala dobe,
    rozniez w laczkach i szlafroku ;)

    poza powyzszym w R. oprocentowanie jest jakie jest, wiecej niz 100kpln nie
    mam by miec lepsze o 1% :)
    i tyle o _moim_ stosunku do roru w R. w swietle innych bankow z dostepem
    przez net.
    a jesli chodzi o porownanie i miejsce R. w grupie bankow "beznetowych" - i
    tu chyba z R. nie jest dobrze, konkurencja tez duza, i na pewno nie glupia,
    by pozwlic sobie na pozostawanie za R., i n pewno nie tak glupia, by nie
    starac sie R. wyprzedzic i sciagnac do siebie klientow.
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-02-23 22:56:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1djtt$ok7$1@news.onet.pl...

    > nie zrozumiales mojej odpowiedzi. zobacz, napisalem:

    Wydaje mi się, że Cię zrozumiałem. Po prostu oferta R. nie jest dla
    Ciebie. Ty jej nie przyjmiesz. Być może skorzystają z niej osoby, które
    nie chcą mieć dostępu przez Internet. Może nawet nie posługują się tym
    narzędziem, bo mimo wszystko sporo jest takich osób. Albo mieszkają
    nieopodal banku i im to bieganie nie przeszkadza. To oferta skierowana
    właśnie do nich.

    Nie zapominaj, że obsługa przez Internet, to kwestia ostatnich lat. Ja mam
    ROR kilkanaście lat temu. Zaczynałem, gdy z książeczkami czekowymi się
    chodziło, a kart nie było. Potem karty POLCARDU i dopiero później VISA. Na
    początku nikt ni miał dostępu przez sieć, i jakoś się dawało żyć.
    Oczywiście dostęp via Internet to bardzo wygodne narzędzie, ale da się żyć
    i bez niego.

  • 10. Data: 2004-02-23 23:12:29
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > - nie chca placic za wysylanie listu i generowanie papierowego wyciagu
    > - chce miec wglad, podglad, dostep do rachunku, zlecen czy uslug cala

    Popieram Ciebie. Ale spojrz na to inaczej. Ja mam konto glowne w banku z
    dostepem do netu. Tam mam VC. I wygoda dla mnie jest konto lokacyjne w tym
    banku. Dlaczego? A dlatego ze wszelkie nadwyzki w swoim kieruje na to konto
    a karte VC splacam z konta lokacyjnego zwyklym smsem. Wiecej mi nie
    potrzeba. Bedzie net to dobrze, nie bedzie tez dobrze bo glowne konto mam
    gdzie indziej z dostepem do netu.
    Mysle ze sporo osob ma w ten sposob to rozwiazane. Co innego miec konto
    osobiste tu juz bym raczej w takim banku nie wzial bez dostepu do netu, ale
    lokacyjne i VC + karta Mega Raiffeisen... czemu nie.

    Pozdr,
    Leon