Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2004-02-22 16:33:35
Temat:współczynnik wypłacalności banku
Od:"Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co do sposobu liczenia tego wskaźnika. Jak ktoś sie orientuje w
temacie to byłbym wdzięczny za pomoc.

galis

2. Data: 2004-02-23 19:34:54
Temat:Re: współczynnik wypłacalności banku
Od:"janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Galis zapytales:

> Mam pytanie co do sposobu liczenia tego wskaźnika. Jak ktoś sie orientuje
> temacie to byłbym wdzięczny za pomoc.

to kapital dzielony suma aktywow i zobowiazan wazony ryzykiem

chyba, niechaj mnie poprawi kto wie dokladnie
zbyszko janke

3. Data: 2004-02-24 10:27:26
Od:"Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to kapital dzielony suma aktywow i zobowiazan wazony ryzykiem
>
> chyba, niechaj mnie poprawi kto wie dokladnie
> zbyszko janke

no wlasnie od 2002 roku juz nie

4. Data: 2004-02-24 12:10:35
Temat:Re: współczynnik wypłacalno?ci banku
Od:"janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie od 2002 roku juz nie

nie wiedzialem.
widac jednak nikt nie wie, skoro wszyscy milcza ;)))
zbyszko janke

5. Data: 2004-02-24 19:11:00
Od:"news.onet.pl" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to => kapital wlasny : (suma aktywow i zobowiazan wazony ryzykiem +
12,5*ryzyko_rynkowe)

ryzyko_runkowe to ryzyka :walutowe,stopy procentowej,handlowe

a po 2007 w mianowniku dojdzie ryzyko_operacyjne

pozdrawiam

Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1fevu$o39$1@news.onet.pl...

6. Data: 2004-02-25 08:45:34
Od:"Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ryzyko_runkowe to ryzyka :walutowe,stopy procentowej,handlowe
>
> a po 2007 w mianowniku dojdzie ryzyko_operacyjne

Współczynnik wypłacalności banku oblicza się w procentach jako pomnożony
przez 100 ułamek, którego:

1) licznikiem jest wartość funduszy własnych powiększona o kapitał
krótkoterminowy i pomniejszona o kwotę przekroczenia progu koncentracji
kapitałowej,

2) mianownikiem jest pomnożony przez 12,5 całkowity wymóg kapitałowy.

wzor jest taki tylko jakos nie moge tego wyliczyć