  • 1. Data: 2004-02-22 16:33:35
    Temat: współczynnik wypłacalności banku
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Mam pytanie co do sposobu liczenia tego wskaźnika. Jak ktoś sie orientuje w
    temacie to byłbym wdzięczny za pomoc.

    galis

  • 2. Data: 2004-02-23 19:34:54
    Temat: Re: współczynnik wypłacalności banku
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Galis zapytales:

    > Mam pytanie co do sposobu liczenia tego wskaźnika. Jak ktoś sie orientuje
    > temacie to byłbym wdzięczny za pomoc.

    to kapital dzielony suma aktywow i zobowiazan wazony ryzykiem

    chyba, niechaj mnie poprawi kto wie dokladnie
    zbyszko janke

  • 3. Data: 2004-02-24 10:27:26
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > to kapital dzielony suma aktywow i zobowiazan wazony ryzykiem
    >
    > chyba, niechaj mnie poprawi kto wie dokladnie
    > zbyszko janke

    no wlasnie od 2002 roku juz nie

  • 4. Data: 2004-02-24 12:10:35
    Temat: Re: współczynnik wypłacalno?ci banku
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > no wlasnie od 2002 roku juz nie

    nie wiedzialem.
    widac jednak nikt nie wie, skoro wszyscy milcza ;)))
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2004-02-24 19:11:00
    Od: "news.onet.pl" <d...@p...onet.pl>

    to => kapital wlasny : (suma aktywow i zobowiazan wazony ryzykiem +
    12,5*ryzyko_rynkowe)

    ryzyko_runkowe to ryzyka :walutowe,stopy procentowej,handlowe

    a po 2007 w mianowniku dojdzie ryzyko_operacyjne

    pozdrawiam

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1fevu$o39$1@news.onet.pl...

  • 6. Data: 2004-02-25 08:45:34
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > ryzyko_runkowe to ryzyka :walutowe,stopy procentowej,handlowe
    >
    > a po 2007 w mianowniku dojdzie ryzyko_operacyjne

    Współczynnik wypłacalności banku oblicza się w procentach jako pomnożony
    przez 100 ułamek, którego:

    1) licznikiem jest wartość funduszy własnych powiększona o kapitał
    krótkoterminowy i pomniejszona o kwotę przekroczenia progu koncentracji
    kapitałowej,

    2) mianownikiem jest pomnożony przez 12,5 całkowity wymóg kapitałowy.

    wzor jest taki tylko jakos nie moge tego wyliczyć