  • 1. Data: 2004-02-22 11:20:58
    Temat: gdzie lepiej(taniej) kupic $ ????
    Od: "DJB" <c...@n...nospam.pl>

    kantor vs. banki ????

    ew prosze o info jaka roznica w cenie

  • 2. Data: 2004-02-22 12:38:34
    Temat: Re: gdzie lepiej(taniej) kupic $ ????
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "DJB" <c...@n...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:c1a35a$kic$1@opal.futuro.pl...
    > kantor vs. banki ????

    z choinki sie urwałeś?
    wejdz sobie na jakąś strone banku i zobacz kursy sprzedazy a potem idz do
    kantoru

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-22 15:35:23
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    "DJB" <c...@n...nospam.pl> wrote in message
    > kantor vs. banki ????

    idź do PKO BP
    załóż konto walutowe i przelej z ROR na rachunek walutowy odpowiednią kwotę
    złotówek
    jest to korzystne, bo stosowany jest niższy kurs niż w przypadku kupna
    pieniędzy

    natomiast jeśli chodzi o małą kwotę (do 3000 $) i jednorazowo to nie wiem
    czy warto szukać "taniej" - lepiej poszukaj "bezpieczniej"

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2004-02-22 16:40:09
    Od: "DJB" <c...@n...nospam.pl>

    > z choinki sie urwałeś?
    a ty co taki obrazalski?? wszechwiedzacy ?????

  • 5. Data: 2004-02-22 16:59:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DJB" <c...@n...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > kantor vs. banki ????

    W ING BSK dla trans. powyzej 5 tys. USD lub (EUR)- tabela preferencyjna
    max do godz 14:00, publikowna jest na stronie www, ale pracownicy jej nie
    maja pod reka i musisz widziec o co pytasz to wtedy sciagaja ja z oddzialu
    centralnego w danym miescie (jak jestes nie zorientowany to zrobia Ci po
    tabeli podstawowej, ktora maja w komputerze dla trans. bezgotowkowych).
    Oczywiscie trzeba posiadac rach w obu walutach tzn. USD i PLN (zakladasz np
    OKO w jednej i dugiej walucie (1 wyplata w mies. gratis- czyli 1
    przewalutowanie mozliwe na miesiac- Wyglada to tak - wpalta przelewem np z
    innego banku na OKO-PLN, potem przewlutowanie np na OKO-USD i darmowa
    1wyplata w kasie (lub prosciej rachunek biezacy w USD i wtedy nieograniczona
    liczba wyplat i wybierasz cobie zamienione USD po troche). Biezacego rach w
    PLN nie otwierac bo biora za niego oplaty.

  • 6. Data: 2004-02-22 17:56:29
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    > a ty co taki obrazalski?? wszechwiedzacy ?????

    ja sie nie obrazilem :-) tylko jak w banku byłoby taniej to nie byłoby
    miejsca na rynku dla kantorów

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-02-22 23:54:23
    Od: "kamil" <n...@c...of.spam>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał:

    > W ING BSK dla trans. powyzej 5 tys. USD lub (EUR)- tabela preferencyjna

    A jak bardzo preferencyjna jest ta tabela? W stosunku do kursow
    kantorowych.

    Kamil

  • 8. Data: 2004-02-23 18:46:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <n...@c...of.spam> napisał w wiadomości
    W ING BSK dla trans. powyzej 5 tys. USD lub (EUR)- tabela preferencyjna

    > A jak bardzo preferencyjna jest ta tabela? W stosunku do kursow
    > kantorowych.

    Zobacz sam (publikowana na stronie ) generalnie zmienia sie 3 x dziennie,
    kursy w katorach sa mocno zalezne od danego miasta np. w Szczecinie nigdy ta
    tabela nie jest gorsza od kursow kantorowych (szczegolnie przy skupie waluty
    przez bank). Poza tym liczy sie wygoda a nie noszenie gotowki w walizce.