  • 1. Data: 2004-02-22 15:49:05
    Temat: calkiem nowa falszywa strona logowania mBanku
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Podaje za forum mBanku:

    Rozsylane sa listy z falszywym linkiem do stron transakcyjnych mBanku
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=121
    617&t=121617

  • 2. Data: 2004-02-22 16:10:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zdzislaw <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com> wrote:
    > Rozsylane sa listy z falszywym linkiem do stron transakcyjnych mBanku
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=121
    617&t=121617

    Tak jak pisalem - coraz lepiej reaguja ;)
    Z tego co wiem mBank juz wie i sie sprawa zajmuje. Strona bedzie
    prawdopodobnie wisiala do poniedzialku, bo admin w weekendy nie pracuje, a
    pod telefonem tylko przestraszony pracownik firmy.. ;)

    Nie wiem czy widzieliscie mail - wyglada baaardzo profesjonalnie - duzo
    lepiej niz ten z Inteligo.
    Znowu rodzi sie jednak pytanie na kij komus login i haslo....

  • 3. Data: 2004-02-22 16:15:35
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

> [...]
    > lepiej niz ten z Inteligo.
    > Znowu rodzi sie jednak pytanie na kij komus login i haslo....

    Może jakiś złośliwiec chce przelać całą kasę na rachunek np. tepsy -
    pomyśl ile czasu zajełoby jej odzyskanie ;-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2004-02-22 16:16:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    gornik <g...@g...w.pl> wrote:
    > Może jakiś złośliwiec chce przelać całą kasę na rachunek np. tepsy -
    > pomyśl ile czasu zajełoby jej odzyskanie ;-)

    Khem ;) ale czy warto ryzykowac kontakt ze strozami prawa? ;)

  • 5. Data: 2004-02-22 16:20:33
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    napisał w wiadomości news:c1ak95$buc$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem czy widzieliscie mail - wyglada baaardzo profesjonalnie - duzo
    > lepiej niz ten z Inteligo.
    Wyglada bardzo profesjonalnie, ale... jezyk i interpunkcja... straszne!!!

  • 6. Data: 2004-02-22 19:48:21
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > prawdopodobnie wisiala do poniedzialku, bo admin w weekendy nie pracuje, a
    > pod telefonem tylko przestraszony pracownik firmy.. ;)

    Już nie działa... :))

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong

  • 7. Data: 2004-02-22 19:49:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. lutego 2004 17:10 opublikowane na
    pl.biznes.banki podpisane Michał 'Amra' Macierzyński:

    > Nie wiem czy widzieliscie mail - wyglada baaardzo profesjonalnie - duzo
    > lepiej niz ten z Inteligo.

    Profesjonalnie? Przecież tam jest straszliwy bełkot. Od razu widać, że nie
    Polak to pisał.

    > Znowu rodzi sie jednak pytanie na kij komus login i haslo....

    Mówisz, że po nic? To podaj mi swój... :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2004-02-22 20:20:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Profesjonalnie? Przecież tam jest straszliwy bełkot. Od razu widać,
    > że nie Polak to pisał.

    Profesjonalne pod wzgledem "przygotowania" i wygladu. W tresc przyznam sie,
    nie wczytywalem sie.

    Strona zostala zablokowana dpsc szybko ;) Jak sie okazuje bank jest juz
    dobrze przygotowany na takie wypadki i admin zaraz sie odnalazl. Zreszta nie
    dziwie sie, ze sie odnalazl, hihihi.
    Chwalilem nie tak dawno Inteligo, pora na pochwaly dla mBanku!
    Swoja droga strasznie duzo sie namnozylo teraz takich "akcji"... Zaczyna
    przypominac epidemie. Przydaloby sie, gdyby zlapali takiego "hakiera" i
    przykladnie ukarali.

  • 9. Data: 2004-02-22 20:57:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 22 Feb 2004 17:10:12 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie wiem czy widzieliscie mail - wyglada baaardzo profesjonalnie
    Zwlaszcza ostatnie zdanie, wyglada bardzo profesjonalnie, jest bardzo
    proste w zrozumieniu :)

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 10. Data: 2004-02-22 21:05:36
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 22 Feb 2004 21:20:27 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >Swoja droga strasznie duzo sie namnozylo teraz takich "akcji"... Zaczyna
    >przypominac epidemie. Przydaloby sie, gdyby zlapali takiego "hakiera" i
    A za co ich tak chwalić ? Nawet nie ma ostrzeżenia na stronie
    aktualności. Że szybko zareagowali to było w ich interesie raczej, ale
    mogliby klientów ostrzec na stronie mbanku. Jest tam co prawda info z
    03.02.2004, ale daleko na dole strony aktualności i nawiązujące
    bardziej do niedawnej aferty z Citi.

    IMHO powinni dać linka z opisem, coby nie klikać takowego linka w
    takim to a takim mailu i tu obrazek. Ostrzeżenie czerwonymi literkami,
    a tak pewnie się pare osób nabrało :(.

    A forum mbanku to mało który ich klient czyta, tym bardziej pbb ;).

    Ukarać hakiera by mogli, ale Bilowi G. też mogliby zacząć kręcić wora
    za takie bugi w jego super sofcie.

    pzdr,
    Dentarg

    --