  • 1. Data: 2004-02-22 18:25:55
    Temat: ING sesje wychodzace i przychodzace
    Od: "blue" <k...@w...pl>

    witam

    przegladalem archiwum (nie wiem czy sie cos nie zmienilo) ale czy moglby
    ktos obecnie powiedziec jak wyglada sytuacja z sesja przychodzaca i
    wychodzaca w ING (podac godziny).

    za odpowiedz bede wdzieczny.

    pozdr

  • 2. Data: 2004-02-23 18:52:11
    Temat: Re: ING sesje wychodzace i przychodzace
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blue" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > przegladalem archiwum (nie wiem czy sie cos nie zmienilo) ale czy moglby
    > ktos obecnie powiedziec jak wyglada sytuacja z sesja przychodzaca i
    > wychodzaca w ING (podac godziny).

    Nie wiem jak jest teraz, ale kiedy mialem tam rach biezacy (~1 rok) to ING
    dzielil klientow na tych co mieli wysylke kilkoma sesjami (duze prowizje
    mies.)oraz na tych placacych min. prowizje za prow. konta -tylko jedna ranna
    sesja wychodzaca.

  • 3. Data: 2004-02-23 19:57:19
    Od: "Nikto" <n...@n...pl>

    > przegladalem archiwum (nie wiem czy sie cos nie zmienilo) ale czy moglby
    > ktos obecnie powiedziec jak wyglada sytuacja z sesja przychodzaca i
    > wychodzaca w ING (podac godziny).

    To jest bardzo dobre pytanie.
    Z doświadczenia widzę jednak, że sesje Elixiru jakoś mają się nijak do
    godziny zlecenia przelewu.
    Przez INGonline mozesz wysylac do 19:00 (albo moze 20:00) i zawsze ksieguja
    z data dzisiejszą (ważne dla US i ZUS)
    Wysyłając przelewy do innych banków, taki sam przelew wysłany w różne dni o
    tej samej godzinie dochodził w różnych godzinach, więc może jakąś loteryjkę
    mają ?

    Ktoś tu ostatnio pisał, że pieniądze na koncie też przychodzą w różnych
    godzinach - nawet o 8 rano.

    Pozdrawiam
    MM