  • 1. Data: 2004-10-31 14:01:25
    Temat: pytanie o wypłate pieniedzy z mbanku
    Od: "Piotr Kloc" <p...@s...pl>

    Witam

    Mam taki problem.Potrzebuje na wtorek do godziny max 12 wyplacic jakos okolo
    20tys w gotowce z mbanku.
    Czy jezeli dzisiaj zrobie przelew do innego banku ktory posiada placowke to
    dojdzie on na wtorek rano ?
    Czy probowac wyplacac to jakos z bankomatu ,tylko ze limit mam 5 tys
    dziennie ?
    prosze o rade i przyznam sie ze to moja wina ze nie pomyslalem o tej
    wyplacie kilka dni wczesniej :(

    --
    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2004-10-31 14:15:57
    Temat: Re: pytanie o wypłate pieniedzy z mbanku
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 31 Oct 2004 15:01:25 +0100, "Piotr Kloc"

> [...]
    >20tys w gotowce z mbanku.
    >Czy jezeli dzisiaj zrobie przelew do innego banku ktory posiada placowke to

    przelew mozesz smialo robic z data 2.XI, i tak wczesniej nie wyjdzie.
    ale moze sie nie udac. z mbanku powinien wyjsc rano. jesli nie bedzie
    zadnej wpadki i wyjdzie, to wszystko zalezy od tego, o ktorej bank z
    placowka zaksieguje przelew przychodzacy. szanse na 12.00 masz duze,
    ale nie 100%. jesli potrzebujesz 100% pewnosci to ja wyplacalbym z
    bankomatu.

    >Czy probowac wyplacac to jakos z bankomatu ,tylko ze limit mam 5 tys
    >dziennie ?
    >prosze o rade i przyznam sie ze to moja wina ze nie pomyslalem o tej
    >wyplacie kilka dni wczesniej :(

    dzis 5000, jutro 5000, we wtorek 5000. zabraknie dnia - mozesz przelac
    na konto kogos znajomego z mbanku i niech on ci wyplaci.

    G.

  • 3. Data: 2004-10-31 14:17:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2004 15:01:25 +0100, "Piotr Kloc" <p...@s...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >20tys w gotowce z mbanku.
    >Czy jezeli dzisiaj zrobie przelew do innego banku ktory posiada placowke to

    Wszystko zależy, o której bank docelowy ma sesje przychodzące i czy na pierwszej
    księguje środki z 1. sesji dnia bieżącego czy z poprzedniego dnia roboczego
    (bodajże PEKAO tak robi).
    Z mBanku przelew wyjdzie o 5:55, więc w porządnym banku koło 12-13 powinny już
    być pieniądze. :) I wystarczy, że datę przelewu ustawisz na wtorek, bo jak
    ustawisz na dziś, to od razu ci zdejmą pieniądze z konta i po co ci to. :)

  • 4. Data: 2004-10-31 14:57:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr Kloc wrote:
    > Witam
    >
    > Mam taki problem.

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    67962&t=667958

  • 5. Data: 2004-10-31 19:13:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004 15:01:25 +0100, "Piotr Kloc"

    >Czy jezeli dzisiaj zrobie przelew do innego banku ktory posiada placowke to
    >dojdzie on na wtorek rano ?
    Przelew wyjdzie we wtorek rano. Dojdzie do innego banku najwczesniej
    we wtorek okolo poludnia...

    >Czy probowac wyplacac to jakos z bankomatu ,tylko ze limit mam 5 tys
    >dziennie ?
    A nie mozesz zmienic limitu?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-10-31 21:56:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    WAM wrote:

    > A nie mozesz zmienic limitu?

    Może - na mniejszy :)

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-10-31 22:25:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr Kloc" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mam taki problem.Potrzebuje na wtorek do godziny max 12 wyplacic jakos
    > okolo 20tys w gotowce z mbanku.

    Nie masz szans
    Przelew dojdzie do banku docelowego w okolicach godziny 14-tej
    Na dodatek 20 tys. w byle jakim oddziale banku Ci nie wypłacą "znienacka"
    Jeśli Ci to nie wystarczy, nie masz talii kart, szukaj innych alternatyw -
    pożycz od kogoś, kto ma tyle na koncie typu ING OKO w głównym oddziale
    dużego miasta i przelej mu swoje.

  • 8. Data: 2004-11-01 12:23:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    SP9LWH napisał(a):

> [...]
    > Jeśli Ci to nie wystarczy, nie masz talii kart, szukaj innych alternatyw -
    > pożycz od kogoś, kto ma tyle na koncie typu ING OKO w głównym oddziale

    Nie przesadzasz z tym 'głównym' oddziałem ?

    20 tysięcy to byle oddział w wólce małej mieć będzie. Zależy od ilu
    trzeba zgłaszać wcześniej w danym banku i tyle. A nie od wielkości oddziału.

  • 9. Data: 2004-11-01 12:50:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie przesadzasz z tym 'głównym' oddziałem ?
    > 20 tysięcy to byle oddział w wólce małej mieć będzie. Zależy od ilu
    > trzeba zgłaszać wcześniej w danym banku i tyle. A nie od wielkości
    > oddziału.

    Chyba nie przesadza. W ING w głównym oddziale wypłacą bez awizowania 20
    tysięcy, w filiach 10 tysięcy.
    Raz przed kasą w salonie samochodowym byłem świadkiem jak klient wpłacał
    gotówką 28 tysięcy. Liczenie trwało z pół godziny, bo klient wypłaty nie
    awizował i bank (nie zapytałem jaki) wyskrobał mu z łaską te 28k czym tylko
    miał, włączając banknoty 10 i 20 zł.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-11-01 19:05:08
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cm59ld$qrn$1@news.elsat.net.pl...
    > Nie przesadzasz z tym 'głównym' oddziałem ?

    Nie każdy mieszka w Warszawie, czy mieście wojewódzkim
    W moim prawie ćwierć milionowym mieście, jest 7 różnych banków i mnóstwo ich
    filii, agencji, czy jak tam zwał.
    W wielu (wszystkich ?) "filiach" nie wypłacą 20 tys. niezapowiedzianych, bo
    ich nie mają
    Ile ludzi do dwunastej przyniesie do banku 2 listopada (po długim
    weekendzie) wielkie pieniądze ?
    A wyobraź sobie, że przed "chętnym na wypłatę", był ktoś wcześniej
    Te kilkuosobowe oddzialiki nie mają skarbca, ani porządnego sejfu.
    A w "sejfiku" -szafie pancernej można trzymać "drobne" i dokumenty.

    Pamiętasz nie tak dawny napad na bank, gdzie z trudem bandziory nazbierały
    30 tys. i to dostając się do "skarbca" :-(