  • 1. Data: 2004-10-31 14:18:44
    Temat: Bankowość elektroniczna - wymiana materiałów i doświadczeń
    Od: "Wedan" <w...@o...pl>

    Witam! Zaczynam pisać pracę magisterską z zakresu bankowości elektronicznej.
    Wcześniej w 2001 roku obroniłem pracę licencjacką z bankowości internetowej
    (5/5). Chętnie wymienię się materiałami i doświadczeniami.
    Pozdrawiam i zapraszam chętne osoby do współpracy poprzez e-mail.

    Kamil

  • 2. Data: 2004-10-31 17:14:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > (5/5). Chętnie wymienię się materiałami i doświadczeniami.
    > Pozdrawiam i zapraszam chętne osoby do współpracy poprzez e-mail.

    A co masz do zaoferowania? :D

    Pare ksiazek, ktore sie ukaaly ostatnio na rynku

    Andrzej Gospodarowicz, Bankowość elektroniczna, Polskie Wydawnictwo
    Ekonomiczne, Wrzesień 2004
    Beata Świecka, Bankowość elektroniczna, Cedewu, 2004
    Tomasz Koźliński, Bankowość internetowa, Cedewu, 2004
    Jacek Grzywacz, Bankowość elektroniczna w działaności przedsiębiorstwa, SGH,

    2004

  • 3. Data: 2004-10-31 19:35:03
    Od: "Wedan" <w...@o...pl>

> [...]
    > Tomasz Koźliński, Bankowość internetowa, Cedewu, 2004
    > Jacek Grzywacz, Bankowość elektroniczna w działaności przedsiębiorstwa,

    Nie bo są za drogie żeby je kupić. A w czytelniach ich nie ma.

    Pozdr.Kamil
    w...@o...pl

  • 4. Data: 2004-11-01 15:52:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wedan <w...@o...pl> wrote:
    > Nie bo są za drogie żeby je kupić. A w czytelniach ich nie ma.

    No, 30 zl za ksiazke to chyba nie jest tak duzo. A w czytelniach to jeszcze
    troche zanim sie pokaza...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-01 16:41:52
    Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004 20:35:03 +0100, Wedan wrote:

    > SGH,
    >
    > Nie bo są za drogie żeby je kupić. A w czytelniach ich nie ma.

    Zależy w jakich czytelniach. W AE Wrocław trzy są w czytelni

    --
    Magda

  • 6. Data: 2004-11-02 08:44:08
    Temat: Jaki temat?
    Od: "Zastanawiający się nad tematem" <p...@b...pl>

    Jaki temat proponujecie na licencjat związany z bankowością elektroniczną?

    No bo "Bankowość elektroniczna" to chyba zbyt mało rozbudowany temat.

  • 7. Data: 2004-11-02 08:45:27
    Temat: Re: Jaki temat?
    Od: "Student" <p...@b...pl>

    Pomyłka

    z bankowości internetowej.

  • 8. Data: 2004-11-02 10:09:20
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nad czym Ty sie masz zastanawiac, niech promotor Ci powie.