    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie o wypłate pieniedzy z mbanku
    Date: Sun, 31 Oct 2004 14:15:57 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Sun, 31 Oct 2004 15:01:25 +0100, "Piotr Kloc"

    >Mam taki problem.Potrzebuje na wtorek do godziny max 12 wyplacic jakos okolo
    >20tys w gotowce z mbanku.
    >Czy jezeli dzisiaj zrobie przelew do innego banku ktory posiada placowke to
    >dojdzie on na wtorek rano ?

    przelew mozesz smialo robic z data 2.XI, i tak wczesniej nie wyjdzie.
    ale moze sie nie udac. z mbanku powinien wyjsc rano. jesli nie bedzie
    zadnej wpadki i wyjdzie, to wszystko zalezy od tego, o ktorej bank z
    placowka zaksieguje przelew przychodzacy. szanse na 12.00 masz duze,
    ale nie 100%. jesli potrzebujesz 100% pewnosci to ja wyplacalbym z
    bankomatu.

    >Czy probowac wyplacac to jakos z bankomatu ,tylko ze limit mam 5 tys
    >dziennie ?
    >prosze o rade i przyznam sie ze to moja wina ze nie pomyslalem o tej
    >wyplacie kilka dni wczesniej :(

    dzis 5000, jutro 5000, we wtorek 5000. zabraknie dnia - mozesz przelac
    na konto kogos znajomego z mbanku i niech on ci wyplaci.

    G.