    From: d...@i...pl (Adam S.)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie: III filar a belka?
    Date: 12 Mar 2002 20:22:28 +0100

    > Wydaje mi się (kiedys obiło mi się o uszy .. :-))) że ubezpieczenia - póki
    > co nie są objete "belkowym". Wyjątek stanowi niestety ubezpieczenie z
    > funduszem inwestycyjnym ...

    Tez mi sie tak obiło, niestety nie mam pod reka ustawy, ale z wkladki
    RZECZPOSPOLITEJ z 21022002 wynika ze dobrze nam sie z Katarzyna obijalo
    Rzepa powoluje sie na ust 1b art 30 ustawy /podobno definicja funduszy
    kapitalowych obciazonych belkowym/ i dalej konkluduje
    "oznaczac to moze ze dochody z wplat dokonanych w zwiazku z umowa
    ubezpieczenia na zycie zawarta przed ta data /1.12.01/ ale dokonane po tej
    dacie jezeli ubezpieczenie to jest powiazane z funduszem inwestycyjnym beda
    opodatkowane."
    Na Twoim miejscu poprosilbym jeszcze na pismie o odpowiedz na pismie
    ubezpieczyciela .

    pozd gren

    PS. Myslenie ze w Polsce prawo nie dziala wstecz jest powaznym bledem

    Wyroznij sie dzwiekiem! >>> http://sms.interia.pl/