  • 11. Data: 2008-03-10 15:16:59
    Temat: Re: pseudo wyciagi w pseudo banku - mBank
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fr32o1$b15$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "z80" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie rozumiem. Czemu ktoś jeszcze trzyma się banku, który tak źle ocenia.
    > Zmień na lepszy!

    oki nie ma sprawy ... juz podjalem odpowiednie kroki
    innych tez zachecam

  • 12. Data: 2008-03-10 22:14:30
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    krzysztofsf pisze:

    > HTML przychodzi wczesniej.

    Ja HTMLa dostałem dzisiaj(szt 2), ale co ciekawe:

    > by mbank.onet.pl with ESMTP id xxxxxxxxxxxxxx(ORCPT
    > <rfc822;moj@adres.pl>); Tue, 4 Mar 2008 15:26:37 +0100

    Pozdrawiam,
    daniel

    --
    Administrator sieci bermudy.net
    tel: 502345254

  • 13. Data: 2008-03-11 03:22:29
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości

    > Ja HTMLa dostałem dzisiaj(szt 2), ale co ciekawe:

    znaczy, serwer go2 ma ustawiony zabawny czas. cóż, ciekawe na jakim
    chipsecie jeżdżą ich płyty główne...

  • 14. Data: 2008-03-11 04:53:39
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > ktoś wie dlaczego mBank znów nie syyła wyciągów za luty dla kont firmowych

    Same problemy.... a to autoryzacja w ING, a to wyciągi w mBanku...
    współczuję. Chyba cię jakiś pech prześladuje. Próbowałeś np. zmienić branżę
    i zająć się modelarstwem?

    k.

  • 15. Data: 2008-03-11 07:06:22
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    kashmiri pisze:

    > Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości

    > znaczy, serwer go2 ma ustawiony zabawny czas. cóż, ciekawe na jakim
    > chipsecie jeżdżą ich płyty główne...

    Nie wiem na jakim chipsecie, wiem że z tych 2ch czasów, ten z o2 jest
    dużo bliższy prawdy, bo mail przeszedł jeszcze przez kilka innych
    serwerów i dostałem go właśnie 10go wieczorem. Wygląda na to, że
    mbankowy serwer poczty na onecie ma duże problemy z dostarczaniem maili,
    bo inne maile na o2 docierały bez takich opóźnień...

    A tutaj http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=95 mbank przyznaje sie
    do winny w sprawie wyciągów. Nie wiem po co te Twoje docinki w moim
    kierunku.

    PS.
    Miedzy 4 a 10 maile dzienne przychodziły czasem od razu, a czasem przez
    kilka dni cisza i później wszystkie razem.

    Pozdrawiam,
    daniel

  • 16. Data: 2008-03-11 17:00:33
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    kashmiri wrote:

    > Same problemy.... a to autoryzacja w ING, a to wyciągi w mBanku...
    > współczuję. Chyba cię jakiś pech prześladuje. Próbowałeś np. zmienić
    > branżę i zająć się modelarstwem?

    Okazałoby się, że części do siebie nie pasują, a klej nie klei. ;-)

    --

    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2008-03-11 19:03:40
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > dostałem go właśnie 10go wieczorem. Wygląda na to, że mbankowy serwer
    > poczty na onecie ma duże problemy z dostarczaniem maili, bo inne maile na

    Z Onetem wszystko możliwe. Wystarczy, że na poczte Onet maile przychodzą z
    5-15 min opóźnieniem. Koszmar nie jakość, właśnie żegnam się z nimi.

    Ja docinałem @z80, jeśli Tobie ktoś docinał to nie ja.

  • 18. Data: 2008-03-11 19:09:47
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    kashmiri pisze:

    > Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości
    >
    > Z Onetem wszystko możliwe. Wystarczy, że na poczte Onet maile przychodzą z
    > 5-15 min opóźnieniem. Koszmar nie jakość, właśnie żegnam się z nimi.

    A to całkiem inna historia jest. Tak działa graylisting na onecie.
    Wysyłasz im maila, oni mówią 'nie teraz, za chwile" spamerzy sobie
    odpuszczają, a 'normalne' serwery ponawiają próbę po kilku(nastu) minutach.

    Pozdrawiam,
    daniel

  • 19. Data: 2008-03-11 19:22:17
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > Wysyłasz im maila, oni mówią 'nie teraz, za chwile" spamerzy sobie
    > odpuszczają, a 'normalne' serwery ponawiają próbę po kilku(nastu)

    A więc sądząc po mojej skrzynce jest to najmniej skuteczna metoda jaką
    wymyślono ;) Dlaczego onet nie używa np. SPFu?

  • 20. Data: 2008-03-13 10:00:47
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    kashmiri pisze:

    > A więc sądząc po mojej skrzynce jest to najmniej skuteczna metoda jaką
    > wymyślono ;) Dlaczego onet nie używa np. SPFu?

    Bo niestety SPF nie jest cudownym lekiem na wszystkie zło tego
    (internetowego) świata. Są problemy np. z forwardowaniem maili.

    K.