    From: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pseudo wyciagi w pseudo banku - mBank
    Date: Tue, 11 Mar 2008 08:06:22 +0100

    kashmiri pisze:

    > Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości

    > znaczy, serwer go2 ma ustawiony zabawny czas. cóż, ciekawe na jakim
    > chipsecie jeżdżą ich płyty główne...

    Nie wiem na jakim chipsecie, wiem że z tych 2ch czasów, ten z o2 jest
    dużo bliższy prawdy, bo mail przeszedł jeszcze przez kilka innych
    serwerów i dostałem go właśnie 10go wieczorem. Wygląda na to, że
    mbankowy serwer poczty na onecie ma duże problemy z dostarczaniem maili,
    bo inne maile na o2 docierały bez takich opóźnień...

    A tutaj http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=95 mbank przyznaje sie
    do winny w sprawie wyciągów. Nie wiem po co te Twoje docinki w moim
    kierunku.

    PS.
    Miedzy 4 a 10 maile dzienne przychodziły czasem od razu, a czasem przez
    kilka dni cisza i później wszystkie razem.

    Pozdrawiam,
    daniel

    --
    Administrator sieci bermudy.net