  • 11. Data: 2003-07-08 11:21:01
    Temat: Re: przelew mbank->bph
    Od: j...@p...onet.pl

    > Czy dobrze rozumuję że docelowo wszystkie nr rozliczeniowe
    > dotychczasowych placówek BPHPBK będą miały tylko jeden wspólny nr ???

    I już chyba tak jest: 10600076 - centrum rozliczeniowe

    Jacek

  • 12. Data: 2003-07-09 06:49:11
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > uprościły swoją nazwę do samego Oddziału.
    > Ja mam konto w banku którego w tym spisie nie ma, i mój nr rozliczeniowy
    > jest taki sam jak dla Centrum Rozliczeniowego w Krakowie 10700076 - i coś
    mi
    > się tu przypomina list z bepehu że od maja ulegając uproszczeniu nazwy
    > placówek znikają nr oddziałów a ich identyfikacja będzie dokonywana
    poprzez
    > adres. Czy dobrze rozumuję że docelowo wszystkie nr rozliczeniowe
    > dotychczasowych placówek BPHPBK będą miały tylko jeden wspólny nr ???

    dane są z KIR-u, chyba bardzoej aktualne byc nie mogą, zresztą z tego co
    wiem to właśnie w BPH PBK jest takie dążenie
    może mylisz z placówkami? ale one nie mają osobnego numeru rozliczeniowego,
    a taka jest idea wyszukiwarki

    pozdrawiam
    Karolina