  • 1. Data: 2003-01-04 11:02:49
    Temat: prowizja a platność karta
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy sklep ma prawo doliczyć do ceny towaru jakieś dziwne opłaty, jesli
    klient płaci kartą.
    Znajomemu powiedzieli w sklepie: dobrze oczywiście akceptujemy karty ale
    towar bedzie droższy o 3,5zł przy tej formie płatności

    pozdr
    Marek

  • 2. Data: 2003-01-04 11:05:52
    Temat: Re: prowizja a platność karta
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znajomemu powiedzieli w sklepie: dobrze oczywiście akceptujemy karty ale
    > towar bedzie droższy o 3,5zł przy tej formie płatności

    Nigdy o czyms takim nie slyszalem - niech skontaktuje sie firma obslugujaca
    POS'a w tym sklepie i sie dowie.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2003-01-04 11:16:22
    Od: "MAX" <max_kr{w_y_t_n_i_j__t_o)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nigdy o czyms takim nie slyszalem - niech skontaktuje sie firma
    obslugujaca
    > POS'a w tym sklepie i sie dowie.

    Sklep nie może w żadnym wypadku doliczać prowizji, jeżeli klient płaci
    kartą.
    Pozdr
    MAX

  • 4. Data: 2003-01-04 11:24:16
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "MAX" <max_kr{w_y_t_n_i_j__t_o)@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:av6fq9$p5p$1@news.onet.pl...
    > obslugujaca
    > Sklep nie może w żadnym wypadku doliczać prowizji, jeżeli klient płaci
    > kartą.

    Tez mi sie tak wydawalo. To niech zadzwoni do tej firmy i zlozy skarge.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-01-04 11:37:11
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nigdy o czyms takim nie slyszalem - niech skontaktuje sie firma
    obslugujaca
    > POS'a w tym sklepie i sie dowie.

    Raczej nie moze tak robic, moze za to inaczej przy platnosci gotowka dawac
    rabat np 3%

  • 6. Data: 2003-01-04 11:44:28
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    POS'a w tym sklepie i sie dowie.
    Sklep nie może w żadnym wypadku doliczać prowizji, jeżeli klient płaci
    kartą.

    Tez mi sie tak wydawalo. To niech zadzwoni do tej firmy i zlozy skarge.

    Tak tez myslałem tym bardziej, ze tej "prowizji" nigdze nie widac, na zadnym
    r-ku, wyciągu z konta, ona poprostu podniosła cene twaru.
    Tak jak by cos kosztowało 100 zł płacąc gotówką, a 103,50 płacąc kartą

    dzięki za odpowiedzi
    pozdr

  • 7. Data: 2003-01-04 15:21:20
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    > Nigdy o czyms takim nie slyszalem - niech skontaktuje sie firma
    obslugujaca
    > POS'a w tym sklepie i sie dowie.

    A ja tak.Ale moze w troche innym stylu.Kupowałem modem w pewnym sklepie.I w
    cenniku było:
    "uwzględniono zniżkę 3% za płatność gotówką".
    Więc musiałem dopłacić te 3% przy płatności kartą.

  • 8. Data: 2003-01-04 18:39:34
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    "Konrad M." wrote:

> [...]
    > cenniku było:
    > "uwzględniono zniżkę 3% za płatność gotówką".
    > Więc musiałem dopłacić te 3% przy płatności kartą.

    AFAIK mogą dawać rabat za płatność gotówką, ale powinni podać normalną
    cenę i najwyżej dopisać, że w przypadku płatności gotówką cena będzie
    niższa o 3%. Tak jak zrobili AFAIK nie wolno robić.