  • 1. Data: 2003-01-03 23:10:02
    Temat: [Fortis] e-pakiet
    Od: s...@s...org

    Witam!

    Założyłem sobie konto e-pakiet w Fortis Bank - skusiły mnie bezpłatne
    wypłaty zbankmatów głównie. Myślałem o tym aby był to rachunek który byłby dla
    mnie elektroniczną portmonetką (nie znosze noscić przy sobie pieniędzy!).
    Zalogowałem się do ich Pl@net'a i w opcji wnioski jest zamówienie karty VC - na
    ich stronach nie ma nic na ten temat! Czy można ubiegać się o tą kartę w Fortis
    Banku i po jakim czasie posiadania konta?

    Jak sprawuje sie planet? Warto ucznić z tego rachunku rachunek podstawowy - do
    wszystkich rozliczeń?

    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2003-01-04 06:15:23
    Temat: Re: [Fortis] e-pakiet
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > ich stronach nie ma nic na ten temat! Czy można ubiegać się o tą
    kartę w Fortis
    > Banku i po jakim czasie posiadania konta?

    Nie, nie mozna. Mimo tego, iz przy wprowadzaniu tego konta byla mowa,
    iz bedzie mozliwe otrzymanie tej karty po 6 miesiacach uzytkownia.
    Jednym slowem - zapomnij o tej karcie :)

    > Jak sprawuje sie planet? Warto ucznić z tego rachunku rachunek
    podstawowy - do
    > wszystkich rozliczeń?

    Warto, ale ze wzgledow "bezpieczenstwa" warto tez miec druga karte z
    np. mBanku czy Inteligo. Kiedy jeszcze nia czesto placilem realtywnie
    czesto (w porownaniu z innymi plaskimi katami) zdarzalo sie, ze
    transakcja nie mogla dojsc do skutku. Teraz, kiedy korzystam od czasu
    do czasu zachowuje sie idealnie.

    Reasumujac - krotkookresowo e-planet nadaje sie na rachunek
    podstaowy - jednak w dluzszej perspektywie raczej nie. (nie ma
    wszystkich dostepnych uslug, brak VC itp).

    Mimo wszystko ja polecam :)

    P.S. Witam wszystkich po dluugiej przerwie :)