  • 11. Data: 2003-12-03 13:44:36
    Temat: Re: produkty kredytowe Fortis Bank
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    news:53c4.00000934.3fcde766@newsgate.onet.pl...
    > >> Są inne banki.
    >
    > jakie?

    VW, Inteligo, mbank.PKO BP ;-), Lukas, Nordea - wszytko to (coś pominęłam?)
    ma tańszą ofertę niż Fortis.

    > Jak któryś jest za bardzo pazerny, to nieuchronnie traci
    > >

    > a co stracił Pekao i kiedy (bo może mi umknęło)

    Klientów. nie chce mi się szukać, ale spadek dośc mocny był.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-12-03 14:27:18
    Od: s...@p...onet.pl

    > VW, Inteligo, mbank.PKO BP ;-), Lukas, Nordea - wszytko to (coś pominęłam?)
    > ma tańszą ofertę niż Fortis.

    w przypadku niektórych to masz na myśli pewnie tylko opłatę za prowadzenie
    rachunku a nie całokształt korzyści

    > Klientów. nie chce mi się szukać, ale spadek dośc mocny był.

    masz na myśli fakt wyczyszczenia części klientów do których dokładali - po
    wynikach wyglada że wyszło im to raczej na dobre

  • 13. Data: 2003-12-03 14:48:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > w przypadku niektórych to masz na myśli pewnie tylko opłatę za prowadzenie
    > rachunku a nie całokształt korzyści

    nie, mam na mysli np. produkty kredytowe i ich cenę - dla epakietu nie ma
    żadnych produktów kredytowych, a opłaty są relatywnie wysokie.

    > masz na myśli fakt wyczyszczenia części klientów do których dokładali - po
    > wynikach wyglada że wyszło im to raczej na dobre

    Chodzi mi o wyniki finansowe banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-12-03 19:31:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > Dalej to samo. Nie chce placic, nic wiecej nie dostanie. ;-)

    nie chce placic za przelewy i wypłatę z bankomatów a limit debetowy dawno
    skasowałem jak tylko zauważyłem że sobie za niego pobierają miesięczną opłatę
    (na początku nie brali).

    Ponieważ jestem w tej wygodnej sytacji, że mi na "produktach kredytowych" nie
    zależy to wszystkim polecam e-pakiet.
    VC można dostać w Nordei a KK MC w BZ-WBK (z podglądem darmowym)
    a przelewy i zlecenia mieć w Fortisie - tak to sobie ładnie ustawiłem :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-12-04 23:22:02
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    blad wrote in news:bqldpg$o36$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > VC można dostać w Nordei a KK MC w BZ-WBK (z podglądem darmowym)

    Coś z tego na podstawie historii z Fortis-a, bez zaświadczenia o
    dochodach ? :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {4483D5D0-3DBD-474A-8FAD-CDC93EA7929C}