  • 1. Data: 2003-11-05 20:50:56
    Temat: problem z podpisem wyciągu (trochę OT)
    Od: Tomasz Zgór <s...@b...spamu.wp.pl>

    Dostałem już trzy wyciągi podpisane przez Inteligo. Dwa na
    jeden adres, trzeci na inny. Wszystkie odebrałem klientem
    poczty (the Bat), a nie przez internet. Na wszystkich jako
    załącznik widzę przekreśloną ikonkę z podpisem 'Invalid
    signature'. Po otworzeniu szczegółów widzę, że :
    "The S/MIME certyficate is invalid
    The issuer of this certificate was not found"
    Poza tym wszystkie inne elementy podpisu są takie jak
    opisane na stronie Inteligo

    Co mam źle zrobione?

    --
    TZ

  • 2. Data: 2003-11-05 21:03:19
    Temat: Re: problem z podpisem wyciągu (trochę OT)
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bobnqh$9hh$...@k...task.gda.pl,
    Tomasz Zgór <s...@b...spamu.wp.pl>:
    > Dostałem już trzy wyciągi podpisane przez Inteligo. Dwa na
    > jeden adres, trzeci na inny. Wszystkie odebrałem klientem
    > poczty (the Bat), a nie przez internet.

    A jak - jestes podpiety do sieci lokalnej Inteligo?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-05 22:53:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Zgór <s...@b...spamu.wp.pl> wrote:
    > Poza tym wszystkie inne elementy podpisu są takie jak
    > opisane na stronie Inteligo
    > Co mam źle zrobione?

    Cos The Bat cyba ma problemy z rozszyfrowaniem podpisanej cyfrowo
    wiadomosci.
    Wyslalem ci na priva - zobacz czy moje odczyrasz - jak nie to grzeb w
    ustawieniach czytnika

  • 4. Data: 2003-11-06 06:53:43
    Od: Grogul <t...@t...cy>

    On Wed, 05 Nov 2003 21:50:56 +0100, Tomasz Zgór
    <s...@b...spamu.wp.pl> wrote:

> [...]
    >signature'. Po otworzeniu szczegółów widzę, że :
    >"The S/MIME certyficate is invalid
    >The issuer of this certificate was not found"

    Wygląda na to, że wystawca certyfikatu nie jest wpisany do książki
    "Trusted Root CA". Zaimportuj ten certyfikat.

    PS. W jaki sposób odebrałeś pocztę nie korzystając z Internetu???
    Grzegorz
    (Adres zakodowany w ROT13)

  • 5. Data: 2003-11-06 12:22:54
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Co mam źle zrobione?

    może stara wersja BATa ?

  • 6. Data: 2003-11-06 16:46:15
    Od: Tomasz Zgór <s...@b...spamu.wp.pl>

    Tomasz Zgór wrote:
    > Dostałem już trzy wyciągi podpisane przez Inteligo. Dwa na jeden adres,
    > trzeci na inny. Wszystkie odebrałem klientem poczty (the Bat), a nie
    > przez internet. Na wszystkich jako załącznik widzę przekreśloną ikonkę z

    Dziękuje za pomoc. Problem chyba rozwiązany - Bat nie umie
    tego odczytać, Mozilla daje sobie radę.
    A z tym odbieraniem poczty bez internetu to był skrót
    myślowy. Chodziło o to, że nie przez www.

    --
    TZ