  • 1. Data: 2003-11-05 18:12:20
    Temat: Poczta wewnetrzna w Inteligo
    Od: "Bartol Partol" <b...@g...pl>

    Ktos tu kiedys pisal, ze w Inteligo nie ma poczty wewnetrznej (w sensie
    dostepnej tylko dla klientow). Dzisiaj szperajac w serwisie cos takiego
    znalazlem (byc moze ameryki nie odkrylem, ale wczesniej o tym nie wiedzialem).

    Po kliknieciu w pomoc otwiera sie strona z formularzem do wypelnienia. Mozna
    wybrac kategorie jakiej problem dotyczy (cale mnostwo), ustalic preferowana
    pore kontaktu (halo mBank ;-) slyszycie?) oraz wybrac preferowana forme
    kontaktu - e-mail, telefon komorkowy lub telefon stacjonarny (halo mBank -
    mozna podac nr wewnetrzny). Ciekawe czy maila wysylaja o wybranej porze. ;-)

    No ale mBank i tak żondzi, :-P
    Bartol

  • 2. Data: 2003-11-05 22:51:51
    Temat: Re: Poczta wewnetrzna w Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > komorkowy lub telefon stacjonarny (halo mBank - mozna podac nr
    > wewnetrzny). Ciekawe czy maila wysylaja o wybranej porze. ;-)

    Wyglada bardzo ladnie. Rzecz warta pochwalenia.
    Probowal ktos czy dziala?
    BTW godzina jest - ale to raczej na zasadzie pory dnia - bo konkretnej daty
    nie ustalisz

  • 3. Data: 2003-11-05 23:31:29
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Bartol Partol" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mozna podac nr wewnetrzny). Ciekawe czy maila wysylaja o wybranej porze.
    ;-)

    Przecież to jest od początku.

  • 4. Data: 2003-11-06 07:40:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bobutt$6rc$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Probowal ktos czy dziala?
    > BTW godzina jest - ale to raczej na zasadzie pory dnia - bo konkretnej

    A co się tak napaliliście? To od zarania inteligo jest taka formatka. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-06 08:21:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > A co się tak napaliliście? To od zarania inteligo jest taka formatka. :-)

    jak ją kiedyś wypełniłem to i tak zadzwonili a nie odpisali :-)

    wczoraj dostałem wyciag z podpisem elektronicznym
    taki podpis zawiera klucz publiczny inteligo - dodalem go do ksiązki adresowej i
    napisałem maila na adres inteligo, szyfrując go tym kluczem publicznym - tylko
    właściciel klucza prywatnego odczyta tego maila - jak nie odpowiedzą uznaję że
    nie udało im się odszyfrować !

    Ponieważ inteligo zna tylko 3 zalety podpisu elektronicznego a o tej nic nie
    wspomnieli wiec pewnie nie przewidują że ktoś może chciec wysłać poufną
    korespondencję do banku :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-11-06 09:47:35
    Od: "Bartol Partol" <b...@g...pl>

    poilkj <p...@g...pl> napisał(a):

    > Przecież to jest od początku.

    Mozliwe. Nigdy tam nie zagladalem, a zdaje sie Glenn ostatnio pisala, ze w
    Inteligo nie ma pozty wewnetrznej, wiec gdy te poczte przypadkiem znalazlem,
    to napisalem. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2003-11-06 10:56:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mozliwe. Nigdy tam nie zagladalem, a zdaje sie Glenn ostatnio pisala, ze w
    > Inteligo nie ma pozty wewnetrznej, wiec gdy te poczte przypadkiem
    znalazlem,
    > to napisalem. ;-)

    To co jest w Inteligo widziałam, ale pisząc "poczta wewnętrzna" miałam na
    mysli coś takiego jak w VW - nie formularz "pomocowy" (tak jest w Inteligo
    oraz mbanku pod postacią dostępu do czatu 1 na 1 z serwisu transakcyjnego)
    tylko pocztę, przez którą można załatwić sprawy związane z kontem (a tak
    jest w VW).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-06 13:18:25
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Po kliknieciu w pomoc otwiera sie strona z formularzem do
    > wypelnienia. Mozna wybrac kategorie jakiej problem dotyczy (cale
    > mnostwo), ustalic preferowana pore kontaktu (halo mBank ;-)
    > slyszycie?)

    11 dni temu poprzez ten formularz wysłałem pytanie dotyczące VE
    (konkretnie chodziło o możliwość zablokowania wykonywania tranasakcji
    interentowych przy uzyciu karty), odpowiedzi nie ma do dziś.

    Inteligo rządzi :-)