  • 1. Data: 2003-11-05 20:19:56
    Temat: Pytanie o blokade; s'rodków na koncie inteligo
    Od: Sygis <s...@n...serwer.pl>

    Bankomat nie wyp?acic? mi pienie;dzy twierdza;c z.e nie moze zrealizowac'
    transakcji. Na koncie s'rodki dostapne zmniejszy?y sie o kwote, która;
    chcia?em wyp?acic'. S'rodki te na koncie sa; zablokowane ale skoro ich nie
    dosta?em to czy po up?ywie czasu blokady zostana; one ponownie
    przy?a;czone do rachunku?

  • 2. Data: 2003-11-05 20:32:08
    Temat: Re: Pytanie o blokade; s'rodków na koncie inteligo
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcia?em wyp?acic'. S'rodki te na koncie sa; zablokowane ale skoro ich nie
    > dosta?em to czy po up?ywie czasu blokady zostana; one ponownie

    tak, zostana.
    maksymalnie po tygodniu.

    i ustaw sobie kodowanie jak nalezy.

    p@blo

  • 3. Data: 2003-11-06 08:20:36
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    p@blo <b...@p...onet.pl> wrote:

    > tak, zostana.
    > maksymalnie po tygodniu.

    To zależy od konkretnej karty i jej regulaminu; AFAIR np. w Millennium jest
    14 dni.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl