  • Data: 2008-02-18 21:26:37
    Temat: Re: problem z paypal
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fpcgd4$stm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > witam
    > kolega nie wycofał pieniędzy z karty.
    > za to na koncie paypal pojawiła sie stosowna kwota, pomniejszona o
    > prowizję paypala.
    > czyli tak na prawdę, paypal blokuje mi ?rodki do których nie ma prawa.
    > w tym wła?nie problem

    W piątek wieczorem Moneybookers zablokował mi środki na koncie,
    uniemożliwiając wypłatę i twierdząc że nie mam potwierdzonego adresu (adres
    potwietrdzałem, ale to już inna historia). Ichnie biuro obsługi klienta już
    było nieczynne - do poniedziałku. Napisałem do nich uprzejmego, acz bardzo
    jednoznacznego maila, w którym stwierdziłem, że błąd leży po ich stronie, a
    ich działanie jest w moim przekonaniu nielegalne.

    Już w sobotę (przedwczoraj) dostałem maila, że pieniądze zostały
    odblokowane, a moje konto "potwierdzone". Zleciłem przelew - i już dzisiaj
    kasa była na moim koncie bankowym. Tym razem nie trwało to 5 dni, jak
    zazwyczaj...

    Napisz do nich uprzejmie, że ich działanie jest nielegalne (bo jest:
    rachunek PayPal jest w myśl prawa rachunkiem bankowym, a oni nie mają prawa
    uniemożliwiać Ci dostępu do własnych pieniędzy, biorąc pod uwagę że przy
    zakładaniu konta dopełniłeś wszelkich formalności wymaganych regulaminem,
    łącznie z dodaniem (i zapewne potwierdzeniem) karty kredytowej.

    Powodzenia.

    k.