eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z paypal › Re: problem z paypal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z paypal
    Date: Mon, 18 Feb 2008 21:26:37 -0000
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <fpct5c$bsv$1@news.interia.pl>
    References: <fp4rq4$1j$1@nemesis.news.tpi.pl> <fp51lr$t4s$1@inews.gazeta.pl>
    <fpa3on$tlk$1@news.onet.pl> <jy2uj.1000$ab5.359@newsfe1-win.ntli.net>
    <fpcgd4$stm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc3-barn6-0-0-cust18.brnt.cable.ntl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1203369964 12191 82.28.56.19 (18 Feb 2008 21:26:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Feb 2008 21:26:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438578
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fpcgd4$stm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> Ja bym wlasnie tu szukal problemu. Jak juz wspomnialem, mozliwe, ze
    >> kolega cofna operacjie lub braklo srodkow na tej karcie.
    >> Pierwsze co powinnien autor zrobic, to sprawdzic, czy kolega ma pobrana
    >> kwote z karty czy tez nie.
    >
    >
    > witam
    > kolega nie wycofał pieniędzy z karty.
    > za to na koncie paypal pojawiła sie stosowna kwota, pomniejszona o
    > prowizję paypala.
    > czyli tak na prawdę, paypal blokuje mi ?rodki do których nie ma prawa.
    > w tym wła?nie problem

    W piątek wieczorem Moneybookers zablokował mi środki na koncie,
    uniemożliwiając wypłatę i twierdząc że nie mam potwierdzonego adresu (adres
    potwietrdzałem, ale to już inna historia). Ichnie biuro obsługi klienta już
    było nieczynne - do poniedziałku. Napisałem do nich uprzejmego, acz bardzo
    jednoznacznego maila, w którym stwierdziłem, że błąd leży po ich stronie, a
    ich działanie jest w moim przekonaniu nielegalne.

    Już w sobotę (przedwczoraj) dostałem maila, że pieniądze zostały
    odblokowane, a moje konto "potwierdzone". Zleciłem przelew - i już dzisiaj
    kasa była na moim koncie bankowym. Tym razem nie trwało to 5 dni, jak
    zazwyczaj...

    Napisz do nich uprzejmie, że ich działanie jest nielegalne (bo jest:
    rachunek PayPal jest w myśl prawa rachunkiem bankowym, a oni nie mają prawa
    uniemożliwiać Ci dostępu do własnych pieniędzy, biorąc pod uwagę że przy
    zakładaniu konta dopełniłeś wszelkich formalności wymaganych regulaminem,
    łącznie z dodaniem (i zapewne potwierdzeniem) karty kredytowej.

    Powodzenia.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1