  • Data: 2008-02-19 23:09:36
    Temat: Re: problem z paypal
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytaj dokładnie. Kolega autora przesłał autorowi, ze swojego konta
    > PayPal, swoje pieniądze, wpłacone swoją kartą kredytową.

    Sorry ale przeczytalem to 4 razy i za kazdym razem wychodzi, ze autor
    przelal sobie srodki z karty kolego a nie z jego konta paypal...
    Nie chce sie sprzeczac i moze faktycznie cos mi umknelo, pora pozna wiec
    wszystko mozliwe....

    > Te pieniądze stały się zatem własnością autora.

    I tak i nie:) Jesli jest jak ja zrozumialem (autor przelal sobie z karty
    kolegi srodki) to paypal mogl zablokowac konto.
    Przejrzalem informacjie na temat platnosci i pisze tam (przynajmniej paypal
    w uk), ze karta "powinna" nalezec do wlasciciela konta paypal.
    Juz napisalem, najlepszym rozwiazaniem na dzien dzisiejszy, jest coniecie
    tranzakci przez kolege. I zrobienie tego od nowa na nowych kontach paypal.

    > Nie ma tutaj żadnego przestępstwa ani złamania regulaminu PayPal.

    Na paypal uk znalazlem cos takiego:

    "Current functionality prohibits users from adding credit or debit cards
    with a billing address country that differs from their home country. All
    affected users should receive an email informing them that their credit card
    will be removed."

    To jest delikatne podejscie, bo jedynie usowa sie karty z innym adresem
    wyciagu bankowego. Co prawda mowa tu glownie o "innym kraju" ale
    interpretacia w Polskim paypal moze byc inna.

    > IMO pieniądze zatrzymano "prewencyjnie" (PayPal nie może pośredniczyć w
    > praniu brudnych pieniędzy) - jednak samo zatrzymanie pieniędzy klienta
    > jest nielegalne.

    Oni zadaja wyjasnienia pochodzenia karty z ktorej dokonano przelewu srodkow.
    To nie jest nielegalne.