  • Data: 2008-02-20 23:29:06
    Temat: Re: problem z paypal
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fphmro$hl8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dokładnie.
    > nawet zrobiłem mu tego samego dnia przelew ....
    > tak czy inaczej, wysłałem dzisiaj dokumenty od PP, przy okazji otrzymując
    > informację że nie ma czegoś takiego jak polski oddział, i dzwoniąc na ich
    > numer 0801 kontaktujemy się z biurem w luxemburgu.....
    > napisali że sprawdzają dokumenty w 3 do 5 dni. jeśli po tym czasie nic sie
    > nie stanie, mam tylko nadzieję że da sie wycofać transakcję z karty .....
    > Marek

    Ano wlasnie, nie chcialem o tym pisac, bo slysze o kontakcie telefonicznym
    po polsku, a za cholere nie doszukalem sie oddzialu PayPal w Polsce:)
    Teraz juz mam pewnosc.
    Najwazniejsze, ze konto masz odblokowane i mam nadzieje, ze udalo ci sie
    sfinalizowac tranzakcjie ze sprzedajacym, bo to byl powod calego
    zamieszania:)