  • 1. Data: 2002-01-20 11:36:43
    Temat: potwierdzenia przelewu w banku internetowym
    Od: "Anna WALUDA" <a...@s...waw.pl>

    Jak wygladaja potwierdzenia przelewu dokonanego przez bank internetowy? Po
    jakim czasie sie je otrzymuje?

  • 2. Data: 2002-01-20 12:11:24
    Temat: Re: potwierdzenia przelewu w banku internetowym
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    Użytkownik "Anna WALUDA" <a...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Jak wygladaja potwierdzenia przelewu dokonanego przez bank internetowy? Po
    > jakim czasie sie je otrzymuje?

    A otrzymuje się? Ja niczego takiego nie dostałem jak do tej pory (dostęp do
    konta przez i-net w BSK)

    Pzdr,

    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 3. Data: 2002-01-20 14:00:07
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Jak wygladaja potwierdzenia przelewu dokonanego przez bank internetowy?

    To zalezy od banku.

    >Po
    > jakim czasie sie je otrzymuje?

    j.w.

    Problem polega na tym, ze zwykle takie potwierdzenie trzeba sobie zamowic i
    slono (ok. 10 zl) za nie zaplacic.
    Konkret zalezy od banku.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-01-20 19:18:26
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości

    > Problem polega na tym, ze zwykle takie potwierdzenie trzeba sobie zamowic
    > slono (ok. 10 zl) za nie zaplacic.
    > Konkret zalezy od banku.

    Moja Matka założyła nowe konto w ING BSK. Abonament bodajże 3 PLN. Dostała
    wyciąg z rachunku, a z nim, jako załaczniki, duplikaty KAŻDEJ transakcji -
    czy przychodzącej, czy wychodzącej, z adresami, numerami kont, nazwami
    banków, datami i adnotacją "elektroniczne potwierdzenie transakcji - nie
    wymaga stempla ani podpisu". Co ciekawe - wszystko za darmo.

    A brat też ma w ING BSK, razem z dostępem przez internet i home-cash i nic
    takiego nie dostaje, a przydałoby się [płaci czynsz i inne i przydałyby się
    papierki]. Możecie mi to wyjaśnić?

    I jeszcze jedno pytanko - na wyciągu z inteligo, wysyłanym przez e-mail,
    jest adnotacja "dokument elektroniczny, nie wymaga stempla i podpisu". Ja to
    sobie drukuję zawsze.
    I tutaj pytanie konkursowe - czy po wydruku takiego wyciągu dalej jest on
    owym "dokumentem, który nie wymaga podpisu ani stempla", czy w momencie
    indywidualnego druku traci on już swoją formalną moc?
    Bo tego nie rozumiem - skoro w ING BSK duplikaty wysyłane w formie
    papierowej mają taką adnotację i są formalnym dokumentem, czy taki
    wydrukowany wyciąg z inteligo także? Według analogii z ING BSK - powienien.
    Według logiki - nie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-01-21 18:00:14
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

> [...]
    > takiego nie dostaje, a przydałoby się [płaci czynsz i inne i przydałyby się

    Przy zakładaniu rachunku ustala się co jaki czas mają przychodzić
    wyciągi. Może brat po prostu sobie tego nie zażyczył ( albo
    pracownik banku go o tym nie poinformował ).

    pozdr,
    kali

  • 6. Data: 2002-01-21 18:14:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości

    > Przy zakładaniu rachunku ustala się co jaki czas mają przychodzić
    > wyciągi. Może brat po prostu sobie tego nie zażyczył ( albo
    > pracownik banku go o tym nie poinformował ).

    Wyciągi wyciągami, przychodzą i Matce i bratu co miesiąc - opcja bezpłatna.

    Ale Matka ma jeszcze do wyciągu załączniki - tyle, ile było dokonanych
    operacji, każda szczegółówo rozpisana - nie jako wyciąg, ale jako duplikat
    wykonania danej operacji. Jeśli ja jej wysyłam pieniądze, to dochodzi na
    wyciągu info ogólne, a na duplikacie dokładnie, adres, numer banku,
    rachunku, kwota, data etc..
    W tej samej kopercie, na osobnych kartkach. Na jeden kartce mieszczą się dwa
    duplikaty, tak więc koperta była dość gruba. Za friko!

    A braciszek dostaje sam wyciąg...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-01-21 18:58:48
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > W tej samej kopercie, na osobnych kartkach. Na jeden kartce mieszczą się dwa
    > duplikaty, tak więc koperta była dość gruba. Za friko!

    to troche dziwne ( też dostaje każdą operacje na oddzielnym druku
    ), najlepiej niech idzie do oddziału i wyjasni sprawe ( chyba że
    ktos na grupie cos więcej wie...)

  • 8. Data: 2002-01-23 09:07:44
    Temat: Odp: potwierdzenia przelewu w banku internetowym
    Od: "Maluch" <m...@p...onet.pl>

    > to troche dziwne ( też dostaje każdą operacje na oddzielnym druku
    > ), najlepiej niech idzie do oddziału i wyjasni sprawe ( chyba że
    > ktos na grupie cos więcej wie...)

    Trzeba pójść do oddziału i powiedzieć, że chce się dostawać razem z wyciągiem
    potwierdzenia przelewów dokonanych przez BSKonline. To jest bezpłatna usługa - tak
    jak
    wyciągi comiesięczne.

    pozdrowienia,

    maluszek