  • 1. Data: 2002-01-19 18:41:55
    Temat: [Multibank] - niekompetentni dysponenci!
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mi również jak niektórym z Was przydarzył się kontakt z niekompetencją w
    placówce:
    *dysponent źle poinformował mnie o uaktywnieniu kanału internetowego(wpisze pan
    ID + wymyślone hasło), ja zapytałem czy po pierwsze nie powinienem zadzwonić na
    multilinię celem indentyfikacji? - NIE, oczywiście musiałem.

    *pani, która przyszła postawić pieczątki cały czas narzekała przy mnie, że
    ciągle coś jej odrzucają w centrali

    *dysponent zaproponował mi kartę VC kredytową, pomimo, że oferują , ale
    debetową!-mała różnica, prawda?!
    *...

    Mam nadzieje, że wynika to z początkowych trudności. A dysponenci się podszkolą!
    Cześć

  • 2. Data: 2002-01-19 18:56:50
    Temat: Re: [Multibank] - niekompetentni dysponenci!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie tak sie zastanawialem....
    W sumie to jest placowka pierwszego kontaktu dla posledniejszej "klasy
    sredniej".
    Ciekaw jestem innego - kto obluguje prawdziwych krezusow - oni maja juz
    swoich finansistow - ciekaw jestem kim sa wlasnie ci ludzie (nie bogacze ;)
    a obslugujacy ich...).
    Bo jednak za lada w banku za duzo nie dadza nikomu...
    W Millenium kierownik i inne wyzsze stanowiska - nie trzeba miec wyzszego
    wyksztalcenia - w innych bankach jest podobnie (nie dziwie sie zreszta
    dlaczego).

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info