    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenia przelewu w banku internetowym
    Date: Sun, 20 Jan 2002 20:18:26 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pf166.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości
    news:a2eie5$f4v$1@news.tpi.pl...

    > Problem polega na tym, ze zwykle takie potwierdzenie trzeba sobie zamowic
    > slono (ok. 10 zl) za nie zaplacic.
    > Konkret zalezy od banku.

    Moja Matka założyła nowe konto w ING BSK. Abonament bodajże 3 PLN. Dostała
    wyciąg z rachunku, a z nim, jako załaczniki, duplikaty KAŻDEJ transakcji -
    czy przychodzącej, czy wychodzącej, z adresami, numerami kont, nazwami
    banków, datami i adnotacją "elektroniczne potwierdzenie transakcji - nie
    wymaga stempla ani podpisu". Co ciekawe - wszystko za darmo.

    A brat też ma w ING BSK, razem z dostępem przez internet i home-cash i nic
    takiego nie dostaje, a przydałoby się [płaci czynsz i inne i przydałyby się
    papierki]. Możecie mi to wyjaśnić?

    I jeszcze jedno pytanko - na wyciągu z inteligo, wysyłanym przez e-mail,
    jest adnotacja "dokument elektroniczny, nie wymaga stempla i podpisu". Ja to
    sobie drukuję zawsze.
    I tutaj pytanie konkursowe - czy po wydruku takiego wyciągu dalej jest on
    owym "dokumentem, który nie wymaga podpisu ani stempla", czy w momencie
    indywidualnego druku traci on już swoją formalną moc?
    Bo tego nie rozumiem - skoro w ING BSK duplikaty wysyłane w formie
    papierowej mają taką adnotację i są formalnym dokumentem, czy taki
    wydrukowany wyciąg z inteligo także? Według analogii z ING BSK - powienien.
    Według logiki - nie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara