    From: k...@p...onet.pl (karampuuk)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenia przelewow w bankach internetowych
    Date: 3 Feb 2002 14:27:54 -0800

    Podsumowując ten wątek dodam, że po zakwestionowaniu takiego wydruku z
    ekranu poprosiłem o podpis stosownego urzędnika działu księgowości pod
    oświadczeniem następującej treści: Oświadczam, że przelew na kwotę xxx
    z dnia xxx z banku xxx do banku xxx z tytułem xxx nie wpłynął na nasz
    rachunek. Wybuchła taka panika, że po pięciu minutach okazało się, że
    to potwierdzenie jest wystarczające.