  • 1. Data: 2010-08-23 16:18:25
    Temat: porażka opena z kartami
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wziąłem dodatkową kartę na moją mamę w moim limicie
    loguję się na jej konto i zmieniam limit jej karty
    przychodzą ładnie kody, ale nie działają

    dopiero z poziomu mojego konta tę kartę da się ustawić

  • 2. Data: 2010-08-23 16:27:38
    Temat: Re: porażka opena z kartami
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > wziąłem dodatkową kartę na moją mamę w moim limicie
    > loguję się na jej konto i zmieniam limit jej karty
    > przychodzą ładnie kody, ale nie działają
    >
    > dopiero z poziomu mojego konta tę kartę da się ustawić

    No to chyba słusznie...? W końcu to Twój limit i Ty decydujesz ile mamie
    pozwolić wydać.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-08-23 16:36:21
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:i4u7hq$9p$1@inews.gazeta.pl...

    > No to chyba słusznie...? W końcu to Twój limit i Ty decydujesz ile mamie
    > pozwolić wydać.

    niech będzie że słusznie
    ale funkcja jest dostępna i nie działa

  • 4. Data: 2010-08-23 17:01:13
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > niech będzie że słusznie
    > ale funkcja jest dostępna i nie działa

    A może działa "w dół"? Użytkownik karty może mieć prawo samemu
    zmniejszyć sobie limit.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2010-08-23 21:20:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A może działa "w dół"? Użytkownik karty może mieć prawo samemu zmniejszyć
    > sobie limit.

    nie wiem o czym piszesz
    jest dostępna funkcja, przychodzą niedziałające kody