  • 1. Data: 2010-08-22 09:06:47
    Temat: KK ze zwrotem części wydanej kwoty
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1%
    wydanej nią kwoty na zakupy?
    Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z
    wydatkami?
    Do końca roku będę remontował mieszkanie, więc szykują się spore wydatki
    - warto by coś przy tej okazji zaoszczędzić, a KK i tak jest mi
    potrzebna na wakacje :-)

    Sierp

  • 2. Data: 2010-08-22 11:20:51
    Temat: Re: KK ze zwrotem części wydanej kwoty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Sierp" <s...@n...netgrr> wrote in message
> [...]
    > warto by coś przy tej okazji zaoszczędzić, a KK i tak jest mi potrzebna na

    Alior, standardowy zwrot obecnie dla nowych KK-0.5%, moze byc 1%, ale
    placisz ubezpieczenie, chyba ok. 0.3% od zadluzenie, czyli jezeli nie
    pobierasz gotowki KK, to wtedy mialbys zwrot ok.0.7%. Musisz tez wydac
    rocznie min. 15tys. bezgotowkowo, zeby KK silver byla bezplatna i robic co
    najmniej 4-transakcje miesiecznie, zeby dodatkowo nie placic co miesiac za
    obsluge karty. Troche jest tych warunkow, ale jak bedziesz je spelnial to
    mozesz brac te karte z odpowiednim limitem, kalkulator do reki i oszacuj
    sobie, czy cala zabawa z KK ma dla ciebie sens.
    Jezeli, nie bedziesz wyrabial obrotow rocznych, to pewnie korzystniej
    wypadna dla ciebie oferty bankow dajacych KK praktycznie za darmo, chociaz
    nie dostaniesz cashback'u.

  • 3. Data: 2010-08-22 11:44:21
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
    > Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem
    > np. 1% wydanej nią kwoty na zakupy?
    > Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym
    > z wydatkami?

    KK Polbank ERA

  • 4. Data: 2010-08-22 15:48:37
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Krzysztof pisze:
    > Alior, standardowy zwrot obecnie dla nowych KK-0.5%, moze byc 1%, ale
    > placisz ubezpieczenie, chyba ok. 0.3% od zadluzenie, czyli jezeli nie
    > pobierasz gotowki KK, to wtedy mialbys zwrot ok.0.7%.

    a cos takiego?
    http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydaj
    esz-i-zarabiasz/konto-wydajesz-zarabiasz.html
    jakieś haczyki?

    Sierp

  • 5. Data: 2010-08-22 16:06:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > a cos takiego?
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydaj
    esz-i-zarabiasz/konto-wydajesz-zarabiasz.html
    > jakieś haczyki?
    >
    > Sierp

    konto jest platne oraz karta jest platna, musisz wiec sporo wydac na
    miesiac, zeby pokryc te koszty a dopiero potem bedziesz zarabiac, czyli
    musisz 1200zl wydac, zeby pokryc 12zl(7+5karta)
    Tansza wersje takiego konta znajdziesz chyba w BZWBK, ale pytales o KK?

  • 6. Data: 2010-08-22 16:10:46
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > musisz 1200zl wydac, zeby pokryc 12zl(7+5karta)
    > Tansza wersje takiego konta znajdziesz chyba w BZWBK, ale pytales o KK?

    pytalem, jedno drugiemu nie przeszkadza ;-)

    Sierp

  • 7. Data: 2010-08-22 16:13:47
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Damian Niusy pisze:

    > KK Polbank ERA

    wyglada nieglupio, zwlaszcza, ze jestem abonentem ery :-)
    ale jezeli dobrze widze, to limit tej karty to max 8000pln...

    Sierp

  • 8. Data: 2010-08-22 17:31:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 18:06:00 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > konto jest platne oraz karta jest platna, musisz wiec sporo wydac na
    > miesiac, zeby pokryc te koszty a dopiero potem bedziesz zarabiac, czyli
    > musisz 1200zl wydac, zeby pokryc 12zl(7+5karta)

    Dla porządku, konto jest bezpłatne przy wpływach miesięcznych minimum 1000
    złotych.

    AK

  • 9. Data: 2010-08-22 18:03:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 19:31:48 +0200, napisałem:

    > Dla porządku, konto jest bezpłatne przy wpływach miesięcznych minimum 1000
    > złotych.

    I, uzupełniając, opłata za kartę to 3 złote, nie 5.

    AK

  • 10. Data: 2010-08-22 19:25:56
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > wyglada nieglupio, zwlaszcza, ze jestem abonentem ery :-)
    > ale jezeli dobrze widze, to limit tej karty to max 8000pln...

    Bez zaświadczeń chyba tak.
    Jak przyniosłem zaświadczenie o zarobkach to miła pani powiedziała
    mi że mój limit kredytowy mógł wynieś nawet 30 tyś :)

    Damian