    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Thu, 3 Aug 2006 14:32:31 +0200

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
    news:rhwr6zyauqf.fsf@jj.jj...

    > Jak sobie to jednak policzyłem (procent na rachunku bankowym z
    > jednej
    > strony i opłata za używanie karty z drugiej) to wyszło mi, że
    > "zarobić"
    > można śmieszne sumy i gra nie jest warta świeczki.

    Wiele zalezy od tego ile sie wydaje miesiecznie i na ile ma sie
    oprocentowany "rachunek". Jesli mamy na mysli wydatki rzedu 1 czy
    3 kzl na miesiac i oprocentowanie rzedu jakiegos eMax'a, to
    rzeczywiscie gra nie jest warta swieczki.

    KK mozna jeszcze uzywac do blokad srodkow (wypozyczalnie), czasami
    jest jakas forma programu lojalnosciowego, jest to tez zrodlo
    natychmiastowego krotokoterminowego kredytu obrotowego bez
    potrzeby noszenia jakichs swistkow do banku, w jakis sposob tworzy
    to takze historie kredytowa (choc wiekszosc kart nie jest
    wpisywana do BIK, to akurat mbank wpisuje). Przy dobrej obsludze
    karty, jej posiadanie moze tez skutkowac innymi profitami w danym
    banku, ale akurat w przypadku mBanku, to bym sie tego nie
    spodziewal. :)

    marekz