  • Data: 2006-08-03 13:20:49
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    "Kos" <k...@o...pl> writes:

    > 1. wygoda - nie musze pamietac pinu

    Dla mnie to argument śmieszny. Nie mam problemów z pamięcią.
    Inna sprawa to bezpieczeństwo (podpis jest ponoć lepszy), ale to mnie
    nie przekonuje.

    > 2. wypozyczalnie samochodow jak jade za granice

    Mam obecnie kartę debetową vise electron w banku ing i nie mam problemów
    z rezerwacją hotelu zagranicą za jej pomocą, oraz płaceniem za ten hotel.
    Przypuszczam, że z wypożyczenim samochodu też by nie było problemów.

    > 3. za kade wydane tam iles zlotych dostaje punkty ktore wymieniam co jakis
    > czas na jakies gadzety z katalogu

    W mBanku nie widzę takiej zachęty.

    > 4 dodatkowe rabaty w niektorych sklepach

    Jeżeli robi się zakupy kk, a nie debetową?
    A w czym im to robi różnicę?

    --
    jimmij