  • Data: 2006-08-03 13:33:46
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "G" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
    news:rhwmzamarlt.fsf@jj.jj...

    > Dokładnie. Wiele osób mi tu wyjeżdża z zaletami karty jako takiej.

    Ja nie widzę obecnie dla siebie zalet karty kredytowej nad debetową z
    pospolitych polskich banków.

    Niektóre banki na siłę chcą, bym sobie kredytówkę od nich wziął początkowo
    za darmo. Pytam się, po co mi znowu wciskają tę "żabę", skoro to taki "cud,
    miód"?. Promocje robi się na towary trudno zbywalne.

    Widocznie dziwny jestem, skoro "należy" mieć talię kart w portfelu. Laski na
    to lecą ? :-)