  • 1. Data: 2009-09-10 19:48:16
    Temat: pilna gotówka
    Od: Karol Meszka <k...@g...com>

    potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
    na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
    po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-09-10 19:51:43
    Temat: Re: pilna gotówka
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Karol Meszka wrote:
    > potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
    > na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
    > po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

    Proponuje grupowa zrzutke na slownik ortograficzny?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-09-10 20:10:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Proponuje grupowa zrzutke na slownik ortograficzny?

    raczej PLONK potrzebny ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-09-10 20:10:24
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Karol Meszka pisze:
    > potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
    > na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
    > po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

    Wewnętrzny scoring mówi mi że został Ci tylko Provident :P

    Darek

  • 5. Data: 2009-09-10 20:14:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:48:16 -0700, Karol Meszka napisał(a):

    > jak ktość szczery i zroumiał

    Szczerych tu nie brak, ale zrozumieć tego się nie da ;-)

    BTW czyżby Nigeryjczycy uczyli się już polskiego? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-09-10 20:16:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz Chmielewski" news:h8bldg$f16$1@online.de

    > Proponuje grupowa zrzutke na slownik ortograficzny?

    A nie lepiej na jakąś wiatrówkę. Odstrzelimy spamera jak zapchlonego psiaka
    i będzie spokój :)

  • 7. Data: 2009-09-10 20:25:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.09.10.20.14.14@legeartis.org.pl

    > BTW czyżby Nigeryjczycy uczyli się już polskiego? ;-)

    To raczej wygląda na reformę szkolnictwa w PL "przypieczętowaną" podpisem
    niejakiej Pani Łybackiej ;)

  • 8. Data: 2009-09-10 20:43:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:48:16 -0700 (PDT), Karol Meszka napisał(a):

    > potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
    > na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
    > po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

    Potrzebujesz najpierw słownik ortograficzny, a potem podstawówkę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2009-09-10 21:46:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:

    > Wewnętrzny scoring mówi mi że został Ci tylko Provident :P

    obawiam sie, ze im tam nie dostanie.

  • 10. Data: 2009-09-10 22:11:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Wewnętrzny scoring mówi mi że został Ci tylko Provident :P

    Nie ta kwota raczej.