  • 1. Data: 2009-09-10 12:28:11
    Temat: Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/361062.html

    Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2009-09-10 12:45:07
    Temat: Re: Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

    tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
    było iść do oddziału podpisać umowę

  • 3. Data: 2009-09-10 13:01:12
    Od: top <t...@n...com>

    Sinus wrote:
    > http://www.rp.pl/artykul/361062.html
    >
    > Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

    Ja tak dostałem kartę z BZWBK, a razem z kartą zaproszenie do oddziału w
    celu podpisania umowy. Z zaproszenia nie skorzystałem, a sama karta
    niestety słabo się nadaje na wycinanki, sprawdziłem ;).

  • 4. Data: 2009-09-10 13:13:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mariusz Tasarz"
    n.googlegroups.com

    > tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
    > było iść do oddziału podpisać umowę

    Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do
    oddziału) czy olałeś sprawę?

  • 5. Data: 2009-09-10 15:29:32
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Mariusz Tasarz"
    qn.googlegroups.com

    >Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do
    >oddziału) czy olałeś sprawę?

    Ja dostałem kiedyś (może na innych zasadach?). Nic *) nie zrobiłem bo i
    po co. Niechby spróbowali pobrać jakąś opłatę. W artykule jest wzmianka
    o regulaminie banku, że przyznanie oznacza umowę a nieaktywowanie nie
    zwalnia z opłat. Tylko czy w regulaminie napisano, że przysłanie jakiegoś
    zielonkawego plastiku oznacza przyznanie kredytówki?
    *) po pół roku byłem akurat w oddziale i przy okazji oddałem - zima
    minęła, skrobaczka do szyb zbędna

    Zresztą GB nie trzyma się własnych regulaminów. Gdyby się trzymał to
    musiałby wiele ROR-ów czy rach. internetowych pozamykać z powodu braku
    regularnych wpływów a tego nie robi (o czym pracownicy banku otwarcie
    mówili).

    Arek

  • 6. Data: 2009-09-10 16:44:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > musiałby wiele ROR-ów czy rach. internetowych pozamykać z powodu braku
    > regularnych wpływów a tego nie robi (o czym pracownicy banku otwarcie

    A w reg. napisali, że bank zamyka czy może zamknąć taki "martwy" rachunek?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-09-10 18:44:48
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Sinus napisal:
    > http://www.rp.pl/artykul/361062.html
    > Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

    Tak - ja.
    Najpierw miałem obiekcje, czy brać, ale pani przez telefon obiecała nie
    pobierać tych ok. 10zł/mies. (bezpieczny dom).
    No więc wziąłem i przez te parę miesięcy zarobiła prawie 100zł :)
    (wtajemniczeni wiedzą, że chodzi o przelewy z karty np. do Eurobanku).
    Trzeba tylko pamiętać o zakupach min. 100zł/miesiąc, żeby nie płacić kary.
    Niestety, nie dostałem dotąd obiecanych 50zł w prezencie - chyba pójdę
    spytać o to do oddziału...
    Reasumując: jak dotąd same korzyści.

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2009-09-10 19:44:43
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Dziwny ten artykuł. Nie wierzę, żeby wysyłka karty była jednoznaczna z
    umową. ING też wysyłał karty, ale jeśli się jej nie aktywowało - nic się nie
    działo. W liście było napisane "Popatrz, to może być twoja nowa karta
    kredytowa". Więc pewnie nią jeszcze nie była.