  • 11. Data: 2009-09-11 06:43:26
    Temat: Re: pilna gotówka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Panowie! Przestańcie karmić tego trolla, bo się tu zadomowi na dobre!

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-09-11 07:20:49
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > To raczej wygląda na reformę szkolnictwa w PL "przypieczętowaną" podpisem
    > niejakiej Pani Łybackiej ;)

    "Mała" poprawka, Pani Redaktor: autorem reformy oświatowej jest awsiur
    Handke.

  • 13. Data: 2009-09-11 13:28:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Sep 2009 12:48:16 -0700 (PDT), w
    <8...@r...goo
    glegroups.com>, Karol
    Meszka <k...@g...com> napisał(-a):

    > potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
    > na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
    > po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

    Idź do Lombardu.

  • 14. Data: 2009-09-11 16:06:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Wrz, 16:14, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > BTW czyżby Nigeryjczycy uczyli się już polskiego? ;-)

    Tak! Tak! Ponizsze dostalem jakies cztery miesiace temu. I nawet sie
    ucieszylem ze, prawda, dorownalismy do czolowki. ;D I ze jestesmy
    lakomym kaskiem. :)

    Milej lektury:

    Dr. Kevin Brown
    show details Mar 20 (5 days ago) Reply

    Drodzy Przyjaciele,

    How are you today? Mam nadzieję, że świetnie. Ja jestem Pan Michael
    Bennett z Harlesden, North West London, tutaj w Anglii. Ja pracuję dla
    NatWest Bank Corporation Londynie. Piszę ci z mojego departamentu
    urzędu, jako asystent menedżera (Greater London Regional Office),
    odkryłem opuszczonej sumę 12,5 milionów dolarów USA dolary (dwanaście
    milionów pięćset tysięcy dolarów) na koncie należącym do jednego z
    naszych zagranicznych klientów Late Pan Thompson Morrison, amerykański
    obywatel, który niestety stracił życie w katastrofie samolotu Alaska
    Airlines Flight 261, który odbył się w 31 stycznia 2000, w tym jego
    żona i córka tylko.

    Wybór jest skontaktować się cieszyła z charakteru geograficznego,
    gdzie mieszkasz, w szczególności ze względu na starość z transakcji i
    poufność w niniejszym dokumencie. Teraz nasz bank został czeka na
    którykolwiek z krewnymi, aby się do roszczenia, ale nikt nie uczynił
    tego. Ja osobiście zostały nieudanych odnalezienie krewnych na 2 lata
    teraz, szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych
    krewnych / Czy beneficjent do zmarłego tak, że wpływy z tego konta
    wyceniono na 12,5 mln dolarów może być wypłacona do Ciebie.

    To będzie wypłacana lub dzielonego procentowe w tych 60% do 40% mnie i
    dla Ciebie. Mam zabezpieczone wszystkie niezbędne dokumenty, które
    mogą zostać wykorzystane do wykonania kopii zapasowej tego twierdzenia
    jest uczynienie. All I Need to wypełnić swoje nazwy dokumentów i
    zalegalizować go w sądzie, aby udowodnić Ci za prawowitego
    beneficjenta. All I Need to teraz masz uczciwy współpracy, poufności i
    zaufania w celu umożliwienia nam widzi tej transakcji poprzez.
    Gwarantuję, że będzie to wykonane zgodnie z prawem umowy, która będzie
    chronić Ciebie z naruszenia przepisów prawa.

    Proszę dostarczyć mi następujące mamy kilka dni, aby uruchomić to
    poprzez:

    1. Imię i nazwisko
    2. Numer telefonu
    3. Kontakt Adres
    4. Wiek
    5. Zawód

    Po odszedł poprzez metodyczną wyszukiwania, postanowiłem skontaktować
    się z Tobą nadzieję, że znajdą Państwo interesujące tej propozycji.
    Prosimy o potwierdzenie tej wiadomości i wskazując zainteresowanie
    dostarczą Państwu więcej informacji.

    Pozdrowienia,
    Dr Kevin Brown

  • 15. Data: 2009-09-11 17:27:45
    Od: " " <r...@g...pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Idz do Lombardu.

    I zastaw "nurz".

    R.

  • 16. Data: 2009-09-21 19:26:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 11 Sep 2009 09:06:23 -0700 (PDT), "bradley.st"
    <b...@g...pl> wrote:

    >How are you today? Mam nadzieję, że świetnie. Ja jestem Pan Michael
    >Bennett z Harlesden, North West London, tutaj w Anglii.
    [...]
    >1. Imię i nazwisko
    >2. Numer telefonu
    >3. Kontakt Adres
    >4. Wiek
    >5. Zawód
    Tak sie zastanawiam - jakby zaczac odpisywac do Panow Michaelow
    podajac im dane prezydenta (oczywiscie Central Warsaw, tutaj w
    Polsce), premiera, czlonkow rzadu, prokuratorow, komendatow policji (a
    kontakt sluzbowy, a co!) itd... to moze ktos by sie wzial za tych
    wszystkich wyludzaczy?

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 17. Data: 2009-09-21 20:01:27
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Wrz, 15:26, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    > Polsce), premiera, czlonkow rzadu, prokuratorow, komendatow policji (a
    > kontakt sluzbowy, a co!) itd... to moze ktos by sie wzial za tych

    "tych wszystkich wyludzaczy" czyli panow Michaelow, czy
    "tych wszystkich wyludzaczy" czyli prezydenta, premiera, czlonkow
    rzadu...? ;D

    I w jednym, i w drugim przypadku - wroze marne szanse powodzenia.

  • 18. Data: 2009-09-22 22:00:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Sep 2009 13:01:27 -0700 (PDT), "bradley.st"
    <b...@g...pl> wrote:

    >"tych wszystkich wyludzaczy" czyli panow Michaelow, czy
    Mialem na mysli ten przypadek ;)

    >"tych wszystkich wyludzaczy" czyli prezydenta, premiera, czlonkow
    >rzadu...? ;D
    Ale moze przy okazji zalatwi sie oba? :)

    WAM