  • 1. Data: 2009-09-10 20:09:33
    Temat: KK na oświadczenie o zarobkach.
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Witajcie, który bank wydaje Kartę Kredytową na samo oświadczenie o zarobkach
    (mogą do mnie dzwonić do pracy i weryfikować w kadrach, żaden problem -nie
    chce tylko zanosic kadrowej swistkow do wypelnienia)

    Alior, GeMoney,Deutsche Bank, a może jakiś inny?? poratujcie
    proszę..Dzieki!!

  • 2. Data: 2009-09-10 20:15:01
    Temat: Re: KK na oświadczenie o zarobkach.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:09:33 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Witajcie, który bank wydaje Kartę Kredytową na samo oświadczenie o
    > zarobkach (mogą do mnie dzwonić do pracy i weryfikować w kadrach, żaden
    > problem -nie chce tylko zanosic kadrowej swistkow do wypelnienia)

    Alior. Przynajmniej niektóre oddziały. Jak w jednym będą mówić o
    świstkach -- idź do innego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-09-10 20:17:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Alior. Przynajmniej niektóre oddziały. Jak w jednym będą mówić o
    > świstkach -- idź do innego.

    jw. + GEM, tam tez tylko oswiadczenie, no i szukaj roznych promocji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-09-10 21:29:08
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > chce tylko zanosic kadrowej swistkow do wypelnienia)
    >
    > Alior, GeMoney,Deutsche Bank, a może jakiś inny?? poratujcie

    BZWBK, karta Money była do 5K wydawana na oświadczenie

    Darek

  • 5. Data: 2009-09-10 22:06:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Wrz, 22:09, "Wojtek" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > chce tylko zanosic kadrowej swistkow do wypelnienia)
    >
    > Alior, GeMoney,Deutsche Bank, a może jakiś inny?? poratujcie

    Wszystkie hipermarketowe +HSBC Ikea. Co do ostatniej - spiesz się, bo
    sprzedali portfel do Aliora !

  • 6. Data: 2009-09-11 05:30:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:06:44 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
    > Wszystkie hipermarketowe +HSBC Ikea. Co do ostatniej - spiesz się, bo
    > sprzedali portfel do Aliora !

    Kolega ostatnio brał kredyt w Ikei i powiedzieli mu, że już nie będzie kart
    HSBC Ikea... Inna sprawa że dosyć kiepska ta karta - zero szans na podgląd
    choćby ogólnej sumy blokad przez net, nie można powalczyć o darmowe
    przedłużenie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-09-11 06:23:53
    Temat: Re: KK na o?wiadczenie o zarobkach.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Wojtek wrote:

    > Witajcie, kt?ry bank wydaje Kart? Kredytow? na samo o?wiadczenie o
    > zarobkach (mog? do mnie dzwoni? do pracy i weryfikowa? w kadrach, ?aden
    > problem -nie chce tylko zanosic kadrowej swistkow do wypelnienia)
    >
    > Alior, GeMoney,Deutsche Bank, a mo?e jaki? inny?? poratujcie
    > prosz?..Dzieki!!

    citi, wniosek skladany przez internet z oswiadczeniem o dochodach.
    wnioskowana karta to mc/silver.

  • 8. Data: 2009-09-11 15:31:10
    Od: <m...@l...pl.com.com.com>

    "Wojtek" <w...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > chce tylko zanosic kadrowej swistkow do wypelnienia)
    >
    > Alior, GeMoney,Deutsche Bank, a może jakiś inny?? poratujcie

    Polbank. Sami zaproponowali i wydali mi KK 5k zł bez żadnych dokumentów
    i oświadczeń, wystarczyło, że miałem wtedy u nich lokaty na 20k zł.

    Matt